فرماندار مشهد: بهترین راه خنثی نمودن توطئه و دسیسه‌های دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات است
فرماندار مشهد: بهترین راه خنثی نمودن توطئه و دسیسه‌های دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات است

معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: بهترین راه خنثی کردن توطئه و دسیسه‌های دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات است و در این راه از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش اختر شرق؛ سید محمدرضا هاشمی در آیین افتتاحیه ستاد انتخابات شهرستان مشهد که با حضور سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی و سرپرستان دفاتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان مشهد برگزار شد، عنوان کرد: ما مکلف و موظف به حفظ حق الناس هستیم.

فرماندار مشهد با بیان این مطلب که وظیفه همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات امانت داری و قانونمداری است، تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که کوچک‌ترین شائبه‌ای ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در انتخابات باید به مردم این اطمینان را بدهیم که از آرای آن‌ها حفاظت و پاسداری می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه اعتماد مردم عزیز که سرمایه‌های اصلی نظام می‌باشد، برای ما بسیار مهم است، گفت: مردم بهترین ناظر بر عملکرد ما بعد از خداوند متعال هستند.

فرماندار مشهد با تاکید بر همدلی، وفاق و صمیمیت میان تمامی ارکان برگزاری انتخابات، مطرح کرد: ۲۸ خرداد را باید به بهترین نمایش اراده و همت ملت در تبیین خط و مشی و آینده کشور تبدیل کنیم.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات علاوه بر بحث امنیت، با توجه ویروس کرونا سلامت برگزارکنندکان انتخابات و آحاد مردم عزیز برای ما بسیار حائز اهمیت است که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 146