فرماندار مشهد: انجام بیش از ۱۷ هزار بازرسی مرتبط با کالاهای اولویت دار در بازار از ابتدای آذر ماه
فرماندار مشهد: انجام بیش از ۱۷ هزار بازرسی مرتبط با کالاهای اولویت دار در بازار از ابتدای آذر ماه

فرماندار شهرستان مشهد گفت: در راستای کنترل بازار و برخورد با گرانفروشی، از ابتدای آذر ماه با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته با دیگر دستگاه‌های متولی، طرح تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها برای جلوگیری از سوء استفاده برخی سودجویان پیرامون تأمین و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی از قبیل تخم‌مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز برای ساماندهی بازار صورت پذیرفته است.

به گزارش اختر شرق؛ سید محمدرضا هاشمی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: در راستای کنترل بازار و برخورد با گرانفروشی، از ابتدای آذر ماه با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته با دیگر دستگاه‌های متولی، طرح تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها برای جلوگیری از سوء استفاده برخی سودجویان پیرامون تأمین و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی از قبیل تخم‌مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز برای ساماندهی بازار صورت پذیرفته است.

فرماندار مشهد عنوان کرد: برابر جمع بندی‌های انجام شده از سوی سازمان صمت در این بازه زمانی بیش از ۱۷ هزار مورد بازرسی صرفاً مرتبط با کالاهای اولویت دار از واحدهای صنفی انجام شده و در مجموع یک هزار و ۲۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال، تنظیم شده است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها در سطح بازار با تمرکز بر اقلام و مایحتاج ضروری مردم با قدرت تداوم داشته و مردم می‌توانند هرگونه تخلف را با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 29