فرماندار فیروزه: ۲۲ هکتار از اراضی کارخانه قند به مسکن ملی اختصاص پیدا خواهد کرد
 فرماندار فیروزه: ۲۲ هکتار از اراضی کارخانه قند به مسکن ملی اختصاص پیدا خواهد کرد

فرماندار فیروزه گفت: در شهر فیروزه ۱۵۷ نفر، در شهر همت‌آباد ۱۵۳ نفر و در شهر گرماب ۵۷۶ نفر ثبت‌نام مسکن ملی داشتیم و به دنبال این هستیم ۲۲ هکتار از اراضی کارخانه قند را به مسکن ملی شهر فیروزه اختصاص بدهیم.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی باغیشنی، فرماندار فیروزه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: بنده نظرم این بود که باید در شهرستان فیروزه بیمارستان دولتی تأسیس می‌شود اما مدیران شرکت غذای که اکثر فیروزه‌ای هستند تصمیم گرفتن بیمارستان خصوصی فیاض رو افتتاح کنند. تا الآن ۷۰ درصد بیمارستان تکمیل‌شده ولی به علت کمبود تجهیزات هنوز افتتاح نشده است و اگر دولت حدود ۲۰۰ میلیارد دیگر برای خرید تجهیزات کمک کند بیمارستان تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: سالانه ۶۰ تن سنگ فیروزه از معدن استخراج می‌شود و فقط ۱۰ درصد آن در شهرستان نیشابور و فیروزه استفاده می‌شود و باقی به خارج از استان صادر می‌شود.

باغیشنی عنوان کرد: در شهر فیروزه ۱۵۷ نفر، در شهر همت‌آباد ۱۵۳ نفر و در شهر گرماب ۵۷۶ نفر ثبت‌نام مسکن ملی داشتیم و به دنبال این هستیم ۲۲ هکتار از اراضی کارخانه قند را به مسکن ملی شهر فیروزه اختصاص بدهیم.

فرماندار فیروزه در پایان گفت: تا به امروز پنج میلیارد تومان برای احیای باغ نشاط بزرگ‌ترین باغ ایران هزینه شده است و به دنبال ساخت باغ پرندگان و کشت گیاهان داروی در ابن باغ جهت درآمدزایی هستیم.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 25