فرماندار شهرستان رشتخوار خواستار نظارت بر نانوایی شهرستان شد
فرماندار شهرستان رشتخوار خواستار نظارت بر نانوایی شهرستان شد

فرماندار رشتخوار با اشاره فصل برداشت زعفران، کارگران مهاجر و شلوغی نانوایی‌ها و شیوع ویروس کرونا و فعالیت نانوایی‌ها گفت: نظارت، بازرسی‌های مستمر و گشت‌های مشترک بر نانوایی‌های شهرستان تشدید خواهد شود.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب در جلسه شورای اداری با اعلام اینکه باید در کمیت و کیفیت پخت نان و فعالیت نانوایی‌ها نظارت مستمر انجام شود، گفت: عرضه نان و توزیع آرد در سطح شهرستان با هدف تامین رضایت مردم و اجرای سیاست‌های دولت در این زمینه و در درازمدت باشد.

وی عنوان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار این شهرستان، نیز نسبت به توزیع اقلام معیشتی مورد نیاز مردم در سطح بازار با نظارت بازرسان و اطلاع‌رسانی عمومی، اقدام کند.

فرماندار رشتخوار خواستار تامین بذر اصلاح شده برای کشت و کار کشاورزان و تامین نهاده‌های کشاورزی و دامی در شهرستان از سوی جهاد کشاورزی شد و رفع مشکلات مرغداری‌ها جهت تامین نهاده و کاهش قیمت شد.

عرب بر سکونت مدیران بومی و غیر بومی در شهرستان اشاره کرد و گفت: مدیران در ساعت غیر اداری حق تردد با خود روهای دولتی ندارند.

وی بر حضور مدیران و پرسنل اداری ادارات برای شرکت در صفوف نماز جمعه شهرستان تاکید کرد.

فرماندار رشتخوار بر پاسخ گویی و احترام به ارباب رجوع در ادارات تاکید و اظهار کرد: خدمت به مردم و خوش رفتاری با آنان بالاترین خدمت است.

لازم به ذکر است؛ در ششمین جلسه شورای اداری با حضور امام جمعه شهرستان و کلیه اعضای شورای اداری در محل سالن شهدای دولت فرمانداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 9