فرماندار شهرستان خواف با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری و ایرانگردی کشور دیدار کرد
فرماندار شهرستان خواف با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری و ایرانگردی کشور دیدار کرد

فرماندار شهرستان خواف در این دیدار ضمن بیان گوشه‌ای از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه گردشگری شهرستان و حجم بالای گردشگران خارجی و داخلی که سالانه از شهرستان خواف بازدید می‌نمایند، گفت: شرایط شهرستان برای مشارکت در ارتقای اقتصادی فراهم است و امیدواریم در سال جدید شاهد تسهیل سرمایه‌گذاری و اخذ مجوزهای مرتبط با تولید در جهت تحقق شعار سال باشیم.

به گزارش اختر شرق؛ حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف در این دیدار ضمن بیان گوشه‌ای از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه گردشگری شهرستان و حجم بالای گردشگران خارجی و داخلی که سالانه از شهرستان خواف بازدید می‌نمایند، گفت: شرایط شهرستان برای مشارکت در ارتقای اقتصادی فراهم است و امیدواریم در سال جدید شاهد تسهیل سرمایه‌گذاری و اخذ مجوزهای مرتبط با تولید در جهت تحقق شعار سال باشیم.

وی تصریح کرد: علی رغم پیگیری‌های مداوم از سوی فرمانداری شهرستان و همچنین فعالیت‌های گسترده و مداوم مجموعه میراث فرهنگی در شهرستان به علت نبود یک مجموعه اقامتی استاندارد و مناسب، ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان به عموم مردم شناسانده نشده است.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری و ایرانگردی کشور نیز با بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های شرکت مادر تخصصی توسعه گردشگری و ایرانگردی کشور به ویژه در بحث ساخت و مناسب‌سازی فضاهای اقامتی در کشور مطالبی ایراد نمود.

وی در پایان قول مساعد در خصوص احداث یک باب مجموعه سرویس بهداشتی و نمازخانه در محورهای اصلی شهرستان را صادر کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 76