فرماندار رشتخوار گفت: راه و آب دو مشکل اساسی رشتخوار است
فرماندار رشتخوار گفت: راه و آب دو مشکل اساسی رشتخوار است

فرماندار رشتخوار گفت: یکی از چالش‌های اصلی شهرستان بحث راه و دیگری آب است و بارها این موضوع از طرق مختلف گفته‌شده که اگر وضعیت به همین‌ منوال باشد در تابستان جاری مشکلات آب شرب در منطقه خواهیم داشت.

به گزارش اختر شرق؛ حسین باهوش در جلسه ستاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار، عنوان کرد: آنچه در جلسات این ستاد مصوب می‌گردد باید توسط متولی مربوطه پیگیری تا به تحقق برسد و از ظرفیت ویژه بنیاد علوی هم نیز در راستای رفع و تسهیل مشکلات می‌بایست استفاده گردد.

وی با اشاره به مشکلات اولویت‌دار شهرستان رشتخوار، تأکید کرد: یکی از چالش‌های اصلی شهرستان بحث راه و دیگری آب است و بارها این موضوع از طرق مختلف گفته‌شده که اگر وضعیت به همین‌ منوال باشد در تابستان جاری مشکلات آب شرب در منطقه خواهیم داشت.

باهوش بابیان اینکه هر چه دیرتر نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم در روستاها و مناطقی که کمتر ورود پیداشده مشکلات نمود بیشتری پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: ما مشکل کمبود آب شرب در منطقه نداریم، مشکل ما فرسودگی زیرساخت‌ها و هدر رفت بیش‌ازحد آب است و زیرساخت‌های حوزه آب‌رسانی تا قبل از بروز مشکل کم‌آبی باید تعویض شود تا نارضایتی مردمی ایجاد نگردد، این موضوع تا قبل از تابستان امسال بایستی اجرایی شود.

 فرماندار رشتخوار یکی دیگر از مشکلات حوزه آب شرب را توزیع ناعادلانه آب و مصرف بی‌رویه و مصارف غیر شرب آب در مناطقی از شهرستان دانست و گفت: باید بدون هیچ ملاحظه‌ای در بحث مصارف غیر شرب ورود پیداکرده و برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

باهوش گفت: ترکیدگی لوله‌های فرسوده و هدر رفت آب مزید بر کمبود آب شرب در بعضی از نقاط شهرستان است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 92