فرماندار رشتخوار: صدای مسئولان و مردم، خبرنگاران هستند
فرماندار رشتخوار: صدای مسئولان و مردم، خبرنگاران هستند

فرماندار رشتخوار گفت: برد صدای مسئولان و مردم از طریق خبرنگاران رسمیت پیدا می‌کند.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با قلم  و دوربین خبرنگاران می‌توانیم، مطالبات، خواسته‌ها و اتفاقات خوب رقم خورده در شهرستان را انعکاس دهیم.

وی با اشاره  نقش رسانه‌ها گفت: قطعاً دغدغه خبرنگاران دغدغه اطلاع‌رسانی اخبار و وقایع خبری، در سطح شهرستان، استان و کشور است، بدین منظور ما قدردانی می‌کنیم، از زحمات تمام خبرنگاران که در طول سال انجام می‌گیرد.

عرب با اشاره به اینکه ۴۰ سال منافقین کوردل با هر دسیسه و عنادی در تلاش برای تضعیف نظام و انقلاب هستند، مطرح کرد: دشمنان انقلاب با تمام توان در حال انجام برنامه‌ریزی هستند، که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، ما در سال آینده انتخابات ۱۴۰۰ راداریم، باید همه در کنار هم برای ایران همیشه سرافراز تلاش کنیم، چراکه قدرت جمهوری اسلامی حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف و حساس کشور است.

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار نیز با گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: باید خبرنگاران همواره دید خبری و شم خبرنگاری داشته و با دید وسیع مسائل پیرامون خود و جامعه را دنبال کنند و در راستای موفقیت‌های منطقه و کشور گام بردارند.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی همراه بود، از خبرنگاران شهرستان رشتخوار تجلیل شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 10