فرماندار رشتخوار: اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌های عمرانی ناچیز است
فرماندار رشتخوار: اعتبارات اختصاص یافته به پروژه‌های عمرانی ناچیز است

فرماندار رشتخوار گفت: اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیار کم است و باید بر احصاء و دسته‌بندی این پروژه‌ها در سطح شهرستان باید اقدام فوری شود.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار در جمعی از مسئولان ضمن بیان مشکلات به وجود آمده در جامعه به واسطه شیوع و گسترش بیماری منحوس کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه دشمنان، گفت: اعتبارات اختصاص یافته عمرانی در شرایط موجود اکثر پروژه‌های شهرستان را دشوار مشکل کرده است.

وی با درخواست رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی سلامت افراد جامعه را جزو مسائل اولویت دار قرار داد و از روسای ادارات و نهادها خواست تا بعنوان سفیران سلامت درجامعه پیشرو باشند.

عرب با تقدیر از نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل انعکاس مباحث عمرانی و مشکلات سطح شهرستان در جلسات کشوری گفت: باید بر احصاء پروژه‌ها توسط مدیران شهرستان جهت انعکاس اقدام فوری صورت گیرد.

وی از روسای ادارات ذی‌ربط شهرستانی خواست آمار پروژه‌های با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را با ذکر جزئیات (وضعیت اعتبارات، درصد پیشرفت، سال شروع، مبلغ تخصیص شده، مبلغ برآورد تکمیل و…) به فرمانداری ارسال نمایند.

لازم به ذکر است؛ برخی از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان رشتخوار بیش از ده سال است که نیمه تمام مانده است.

پروژه استخر شنا، چهار بانده شدن محور رشتخوار به تربت حیدریه وخواف، تجهیز بیمارستان، احداث کنار گذر شهر رشتخوار، راه اندازی پروژه‌ای فولادی، آسفالت راه سر آسیاب و… سال هاست مطرح است و علیرغم پیگیری‌های متعدد چندین نماینده مجلس، فرماندار و بخشدار در این شهرستان و…هنوز به جایی نرسیده و سرانجام نگرفته است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 12