فرماندار تایباد: آذین بین‌الملل آماده برای ۴۰۰ اشتغال
فرماندار تایباد: آذین بین‌الملل آماده برای ۴۰۰ اشتغال

شرکت تولیدی صنعتی آذین بین‌الملل به علت مشکلات بانکی بیش از ده سال تعطیل بود که با مساعدت مدیران شهرستان تایباد بخشی از خطوط تولید راه‌اندازی شده که حمایت و همراهی مدیران اجرایی شهرستان را می‌طلبد تا با احیا و راه‌اندازی ماشین‌آلات مختلف آن زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر فراهم گردد.

به گزارش اختر شرق؛ فرماندار، بخشدار مرکزی و روسای ادارات صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی شهرستان تایباد در روز صنعت از شرکت تولیدی صنعتی آذین بین‌الملل بازدید کردند.

محسن سیاح، فرماندار شهرستان تایباد که در رأس هیئتی از مدیران شهرستان از مجموعه کارخانه آذین بین‌الملل بازدید می‌کرد گفت: در آغاز بروز بحران کرونا ویروس با توجه به نیاز تأمین مواد ضدعفونی‌کننده، طی مذاکراتی که با مدیرعامل شرکت آذین بین‌الملل انجام شد، خط تولید ضدعفونی‌کننده دست در این کارخانه راه‌اندازی شد و نیاز شهرستان مرتفع گردید.

وی گفت: در بازدیدی که امروز از این مجموعه انجام شد فضاها و ماشین‌آلات آماده نصبی ملاحظه شد که با درگیر شدن آن در چرخه تولید اشتغال‌زایی مناسبی در شهرستان به وقوع می‌پیوندد و لذا با توجه به طرح مثلث اقتصادی استاندار محترم و تعیین معین‌های اقتصادی شهرستان که مهم‌ترین هدف آن اشتغال‌زایی است، لزوم حمایت از تولیدکنندگان بومی بیشتر احساس می‌شود.

وی ضمن تبریک روز ملی صنعت گفت: اگر چرخ صنعت در شهرستان به حرکت درآید علاوه بر منفعت شهرستان و اشتغال گسترده، زمینه‌های اقتصاد مقاومتی و نیز صادرات کالای تولیدی با توجه به ظرفیت گمرک دوغارون محقق خواهد شد.

بخشدار مرکزی، روسای ادارات صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی در این بازدید فرماندار را همراهی می‌کردند.

شرکت تولیدی صنعتی آذین بین‌الملل به علت مشکلات بانکی بیش از ده سال تعطیل بود که با مساعدت مدیران شهرستان بخشی از خطوط تولید راه‌اندازی شده که حمایت و همراهی مدیران اجرایی شهرستان را می‌طلبد تا با احیا و راه‌اندازی ماشین‌آلات مختلف آن زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر فراهم گردد.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 47