فراهم شدن زمینه آزادی شش مددجوی جرائم غیر عمد با کمک خیر نیشابوری
فراهم شدن زمینه آزادی شش مددجوی جرائم غیر عمد با کمک خیر نیشابوری

رئیس اداره زندان نیشابور گفت: در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی فرمانده انتظامی شهرستان با همکاری احدی از خیرین و همچنین وساطت ایشان با شاکیان پرونده زمینه آزادی شش مددجوی جرائم غیر عمد فراهم شد.

به گزارش اختر شرق؛ با عنایت به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانده انتظامی شهرستان و همچنین رایزنی با احدی از خیرین نیکوکار جلسه‌ای با حضور سرهنگ دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان و هیئت همراه به اتفاق خیر نیکوکار و تعدادی از خانواده شاکیان به میزبانی زندان نیشابور برگزار شد.

محمدرضا رجبی رئیس اداره زندان نیشابور در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به میهمانان، عنوان کرد: کمک به آزادی زندانیان غیرعمد از زندان علاوه بر اینکه اجر و پاداش فراوانی نزد خداوند متعال دارد سبب کاهش بسیاری از صدمات و آسیب‌های اجتماعی در محیط خانواده و جامعه می‌گردد.

در این جلسه حجت الاسلام موسوی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان نیز با اشاره به آیات و روایات قرآنی در خصوص جایگاه خیرین نزد خداوند کریم و اهمیت کمک به زندانیان معسر مطالبی را ایراد نمود.

همچنین فرمانده انتظامی نیشابور ضمن تشکر از حاضرین در جلسه خصوصا شکات پرونده از آنان خواستار تخفیف در مبالغ طلب را نموده که در نتیجه شکات نیز مبالغی را تخفیف دادند.

لازم به ذکر است؛ تعداد شش زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بالغ بر ۳۴۰ میلیون ریال در زندان تحمل حبس نموده که با رایزنی حاضرین در جلسه با شاکیان مقدمات آزادی آنان فراهم گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 56