فراخوان برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی منتشر شد
فراخوان برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی منتشر شد

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتشار فراخوان برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی در سال جاری خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ رضا هژبر کلالی، سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بابیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با تکمیل فرم تقاضا و ارسال آن به دبیرخانه جشنواره تا پانزدهم مردادماه اعلام آمادگی نمایند، عنوان کرد: آثار نمایشی تا ۳۰ مهرماه بازبینی خواهند شد و تا پانزدهم آبان ماه آثار منتخب برای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی معرفی خواهند شد.

کلالی در خصوص بخش رقابتی گفت: آثار بخش رقابتی جشنواره تئاتر استانی صرفاً مختص آثار نمایشی تولیدشده هنرمندان استان که در فاصله زمانی اتمام جشنواره تئاتر استانی ۱۴۰۰ تا دو هفته قبل از شروع جشنواره تئاتر استانی ۱۴۰۱ اثر آن‌ها حداقل پنج نوبت به اجرای عمومی رسیده باشند است.

وی تأکید کرد: این فراخوان به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها جهت اطلاع به هنرمندان ارسال‌شده است همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به دبیرخانه جشنواره واقع در مشهد مقدس، میدان آزادی، بوستان ملت مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع) انجمن هنرهای نمایشی استان مراجعه نمایند.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: اولویت پذیرش آثار نمایش‌هایی است که با رویکرد امیدآفرینی، ترویج فرهنگ نماز ایثار و شهادت اندیشه‌های رضوی وفاق و انسجام اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و بهره‌گیری از شیوه‌ها شگردها و جریانات روز تئاتر جهان تولیدشده باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12