فرآیند صدور مجوزهای کسب‌وکار را در سال «جهش تولید» تسهیل می‌کنیم/خراسان رضوی باید اولویت اول سرمایه‌گذاران باشد
فرآیند صدور مجوزهای کسب‌وکار را در سال «جهش تولید» تسهیل می‌کنیم/خراسان رضوی باید اولویت اول سرمایه‌گذاران باشد

استاندار خراسان رضوی گفت: سیاست ما این است که برای تحقق شعار «جهش تولید»، موانع کسب و کار را در استان رفع کنیم و بخش خصوصی هم باید در این حوزه مطالبه‌گری کند.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی نظیر شورای تامین، ستاد تسهیل، ستاد تدبیر و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان وجود دارد که مدیران دولتی می‌توانند از آن‌ها برای بهبود فضای کسب و کار استفاده کنند.

وی با اشاره به اهمیت مقوله سرمایه‌گذاری در استان افزود: در خراسان رضوی به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم و می‌خواهیم با همت مدیران، در حوزه سرمایه‌گذاری خط شکنی کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم کاهش بروکراسی اداری ادامه اداد: اتاق اقتصاد استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است، لذا این اتاق باید برای بخش خصوصی در استان به‌گونه‌ای فرش قرمز پهن کند که خراسان رضوی اولویت اول سرمایه‌گذاران در کشور باشد.

رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات معین‌های اقتصاد مقاومتی استان را در حوزه مقابله با ویروس کرونا ارزشمند برشمرد و تصریح کرد: در مسئله مقابله با ویروس کرونا، تعداد زیادی از معین‌های اقتصاد مقاومتی استان اقدام به کمک‌ مالی، تولید ماسک و تولید مواد شوینده ضدعفونی کردند که نشان‌دهنده ظرفیت قابل توجه معین‌های اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بنا داریم با همکاری مدیران، فرآیند صدور مجوزهای کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری در استان را تسهیل کنیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات به واسطه قوانین مزاحم و بروکراسی اداری است، افزود: در گام دوم انقلاب باید سبک اداره کشور متفاوت از ۴۰ سال گذشته باشد.

وی اظهار کرد: تولید و کار مقدس است، لذا با توجه به شعار سال امیدواریم امسال در حد بضاعت خود بتوانیم شرایط بهتری را برای استان رقم بزنیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0