عید فطر امسال شاهد افتتاح جایگاه سی ان جی در ریوش خواهیم بود
عید فطر امسال شاهد افتتاح جایگاه سی ان جی در ریوش خواهیم بود

خطیب جمعه کوهسرخ همچنین در خصوص راه اندازی جایگاه سی ان جی در شهر ریوش، ابراز امیدواری کرد: با توجه به وعده داده شده از سوی متولیان عید فطر امسال شاهد افتتاح جایگاه سی ان جی و بهره مندی مردم از آن باشیم.

به گزارش اختر شرق؛ خطیب جمعه کوهسرخ با تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان به همه ارادتمندان و دوستداران خاندان اهل بیت گفت: امیدواریم در شب های قدر از فیوضات آن بهره مند شویم.

حجت الاسلام رضایی تولایی با تقدیر از تصمیم و مصوبه شورای تامین کاشمر مبنی بر ایجاد محدودیت تردد و توقف در مسیر جاده کوهستانی کاشمر به ریوش افزود: این اقدام قاطع که امروز و هفته اینده توسط نیروی انتظامی اجرا می شود حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر  برای پرهیز از تجمع بیش از حد و اتراق در این مسیر برای جلوگیری از ادامه شیوه ویروس کروناست.

وی همچنین بر استمرار همکاری تمامی مجموعه ها با دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان تاکید و یادآور شد: در شرایطی که درب مساجد منطقه کوهسرخ به روی مردم باز شده است ضرورت دارد متولیان امر در مناطق روستایی و شهری نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

 امام جمعه کوهسرخ با تقدیر از پیام ها و توصیه های معنوی رهبر معظم انقلاب در راستای امید دادن به کادر درمانی، تشویق مردم به اجرای رزمایش های همدلی و مانورهای همدلی و تأکید ایشان به نیروهای مسلح برای کمک به حوزه درمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ایران باردیگر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب با خیزش و خلق صحنه هایی از مهربانی، ایثار، گذشت و فداکاری درخشش مثال زدنی از خود نشان دادند.

 وی با اشاره به آغاز محاصره اقتصادی ایران از اول خرداد ۵۹ توسط ابرقدرت های شرق و غرب یادآور شد: اگر چه ایران اسلامی قریب به ۴۰ سال است که در تحریم به سر می برد، اما به دنیا نشان داد در عین حالی که در تحریم است اما در حال رشد کردن است.

 حجت الاسلام رضایی همچنین در خصوص راه اندازی جایگاه سی ان جی در شهر ریوش، ابراز امیدواری کرد: با توجه به وعده داده شده از سوی متولیان عید فطر امسال شاهد افتتاح جایگاه سی ان جی و بهره مندی مردم از آن باشیم.

خبرنگار: طباطبایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 10