عمده بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا از بیمارستان امام رضا (ع) ترخیص شده‌اند/ ۶۰ درصد از بیماران بستری در بیمارستان شریعتی، سلامتی خود را بدست آورده‌اند
عمده بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا از بیمارستان امام رضا (ع) ترخیص شده‌اند/ ۶۰ درصد از بیماران بستری در بیمارستان شریعتی، سلامتی خود را بدست آورده‌اند

روسا، پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های امام رضا(ع) و شریعتی مشهد در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استاندار خراسان رضوی از روند درمانی بیماران کرونایی گزارش دادند.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در ارتباط ویدئو کنفرانسی با علیرضا رزم‌حسینی ضمن قدردانی از استاندار و ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: در مدت شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن، حمایت کامل استانداری خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی را پشت سر خود همواره احساس می‌کردیم.

دکتر علی خورسند وکیل زاده بیان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری هستند و از این تعداد حدود ۵۰ نفر هم در آی سی یو بستری شده‌اند، همچنین تاکنون از ابتدای شیوع این ویروس یک هزار و ۲۰۰ نفر بیمار در این مجموعه درمانی بستری و عمده آن‌ها با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۱۳۰ نفر فوتی مشکوک داشته‌ایم که از این تعداد ۵۰ نفر تست کرونای مثبت داشته‌اند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) با بیان اینکه کمبود خاصی در حوزه ماسک و موارد اینچنینی وجود ندارد، تصریح کرد: خیلی از اقلام توسط دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، شهرداری، شورای شهر و خیرین تامین شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس بیمارستان شریعتی مشهد هم در ادامه طی گفت‌وگوی ویدئوکنفرانسی با استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون ۴۰۰ بیمار را پذیرش داشته‌ایم که ۶۰ درصد آن‌ها سلامتی خود را بدست آورده‌اند و باقی هم در حال طی کردن ادامه درمان خود هستند.

دکتر محمد رضا حسینعلی زاده افزود: خدا را شاکر هستیم که توفیق خدمت به مردم در خط مقدم مقابله با این ویروس نصیب ما شده است و آرزو می‌کنیم بتوانیم سرافراز از این آزمون خارج شویم.

لازم به ذکر است؛ پزشکان و نمایندگان پرستاران دو بیمارستان امام رضا (ع) و شریعتی مشهد هم در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، گزارشی از اقدامات خود در حوزه روند درمانی بیماران ارائه دادند و به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس بر رعایت هرچه بیشتر توصیه‌های بهداشتی توسط مردم تاکید کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6