علیمردان خزائی حسینی سرپرست جهاد کشاورزی رشتخوار شد
علیمردان خزائی حسینی سرپرست جهاد کشاورزی رشتخوار شد

طی حکمی از طرف محمدرضا اورانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی علیمردان خزائی حسینی به‌عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان رشتخوار منصوب و از زحمات و خدمات چندساله سید محمود اعظمی مدیر قبلی جهاد کشاورزی شهرستان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش اختر شرق؛ فرماندار رشتخوار در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار با تأکید بر اینکه جهاد کشاورزی امروز یکی از نهادی اثرگذار در زندگی، معیشت و اقتصاد… مردم است، گفت: فعالیت و تلاش مجموعه جهاد کشاورزی بسیار در رضایتمندی مردم اثرگذار است.

حسین باهوش با اشاره به اینکه باید در هر حوزه‌ای از فعالیت‌ها همواره عدالت کاری رعایت شود، اظهار کرد: امروز نباید خدای‌ناکرده در مجموعه‌های خدماتی همانند جهاد کشاورزی کار به‌طوری باشد که توزیع ناعادلانه‌ای صورت گیرد و منجر به آسیب به اعتماد مردم شود.

نماینده عالی دولت در رشتخوار با تأکید بر تلاش جهادی مسئولان و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از مشکلات گذشته در کشور، اذعان کرد: الآن بهترین زمان برای تأمین علوفه‌های دامی است، باید با برنامه‌ریزی به‌صورت دقیق در بحث تأمین علوفه از هم کنون وارد عمل شویم در زمان نیاز با مشکلات مواجه نشویم.

وی ادامه داد: در جهت توزیع و نظارت درست بر بازار، اعم از کالاهای اساسی، نانوایی‌ها و …، کار توزیع عادلانه و نظارت بر بازار را باید با دقت لازم دنبال کنیم و ضمن جلوگیری از نارضایتی‌ها، موضوع نظارت دقیق و عادلانه به‌صورت مستمر دنبال شود.

باهوش با تأکید بر اینکه امروز باید به سمت فعال کردن شرکت‌های تعاونی روستایی برویم، تصریح کرد: در رابطه با پویا شدن این طرح باید کار کارشناسی شود، ما باید امروز به سمتی حرکت کنیم که خدمات به روستاها برده شود، باید به روستاها باید توجه کنیم.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 11