عامل پیروزی اسلام، شهادت است
عامل پیروزی اسلام، شهادت است

حجت‌الاسلام طائب، با بیان اینکه، عامل پیروزی همین شهادت است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها شیطانند، هرکجا که آمریکا از ما شهید گرفته است توسط جنگ‌های نیابتی بوده است؛ یعنی تکفیری‌ها را ایجاد کرده و جلو فرستاده، عراق را جلو فرستاده یا عربستان را به جان یمن انداخته است و تاکنون، مستقیماً ما را موردحمله قرار نداده است؛ اما اکنون آمریکا به شکل مستقیم هشت نفر از ما را شهید کرده است و ما در پاسخ و به گفته مقام معظم رهبری، تنها سیلی کوچکی به آمریکا زدیم.

به گزارش اختر شرق؛ آئین گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت هفتمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام، با حضور گسترده‌ی مردم عزادار و انقلابی مشهد، در مسجد و مجتمع فرهنگی الغدیر، واقع در خیابان شهید چراغچی ۳۸، برگزار شد.

 این مراسم با قرائت قرآن کریم و سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار، آغاز شد.

حجت‌الاسلام مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) و همچنین، سردار سرافراز اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی، بیان کرد: در این عالم همه انسان‌ها به دنبال این هستند که به خیر و خوبی برسند؛ پس اینکه می‌گوییم خدایا عاقبت ما را شهادت قرار بده، بالاترین خیر است، زیراکسی که شهید می‌شود از خدا عمری جاوید می‌گیرد، پس زنده است و نامه عملش باز است، ولی پرونده‌ی عملش به بدی‌ها بسته و فقط به‌خوبی باز است و علی‌الدوام تا آخرت بر آن اضافه می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب، خاطرنشان کرد: این جمعیتی که برای حاج قاسم به خیابان آمدند، برای انقلاب، برای امام زمان و برای سرکوب دشمن امام زمان لازم بودند. اگر حاج قاسم زنده بود نمی‌توانست این جمعیت را متحد کند، اما وقتی شهید شد این اتفاق افتاد؛ پس ببینید که شهادت چیست و چه مقامی دارد.

حجت‌الاسلام طائب، ضمن بیان اینکه، عامل پیروزی همین شهادت است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها شیطانند، هرکجا که آمریکا از ما شهید گرفته است توسط جنگ‌های نیابتی بوده است؛ یعنی تکفیری‌ها را ایجاد کرده و جلو فرستاده، عراق را جلو فرستاده یا عربستان را به جان یمن انداخته است و تاکنون، مستقیماً ما را موردحمله قرار نداده است؛ اما اکنون آمریکا به شکل مستقیم هشت نفر از ما را شهید کرده است و ما در پاسخ و به گفته مقام معظم رهبری، تنها سیلی کوچکی به آمریکا زدیم. اینکه آمریکا چیزی نمی‌گوید و همین قوت وجود ماست که نشان می‌دهد شهیدان زنده‌اند و حاج قاسم زنده است؛ منتها ما نمی‌توانیم ببینیم. من و شما پانزده موشک می‌بینیم اما آمریکایی‌ها نزول ابابیل بر کعبه را می‌بینند و مدت‌ها در کما خواهند بود.

وی تأکید کرد: در مبارزه با دشمن سست نشوید چراکه اگر در سختی هستید آن‌ها هم در سختی هستند و این سختی یک‌طرفه نیست، اما شرایط به‌گونه‌ای است که تو درد خود را می‌بینی و درد حریف را نه. اگر اوضاع اقتصادی خراب است و رنج می‌کشی دشمن هم دقیقاً مانند تو در رنج است.

فرمانده قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: آمریکا، ۲۳ هزار میلیارد دلار بدهکار است و هزار میلیارد دلار کسری بودجه دارد. بعضی می‌گویند اگر ما آمریکا را بزنیم او هم ما را می‌زند، اما باید بگویم اگر صد نقطه‌ی دیگر آمریکا را هم بزنیم، او از جایش تکان نمی‌خورد، چون پول ندارد و اگر بخواهد عملیاتی علیه ایران انجام دهد، جنگ می‌شود و اگر جنگ بشود حقوق نظامیانش را نخواهد نتوانست پرداخت کند؛ بنابراین آمریکا، زندگی عادی بدون جنگ را هم نمی‌تواند بچرخاند، چه برسد به اینکه جنگ شود.

حجت‌الاسلام طائب افزود: امروز وضعیت آمریکا به‌گونه‌ای است که همین سیلی هم آن‌ها را بیرون می‌کند، منتها مشروط به اینکه پیام دیگری از جانب ما، به سمت آنان نرود.

وی تصریح کردند: مردم آمدند و پیامشان را هم داند که آمریکا مرکز شرارت، از این منطقه بیرون شود و ما هم امیدمان از این شرور درمانده به خودمان بازگردد، اما اگر پیامی دیگری برود که مثلاً، اگر تحریم‌ها را بردارید، با شما صلح می‌کنیم، این اشتباه است، زیرا اگر تحریم‌ها هم برداشته شود اما آمریکا در منطقه بماند، فردا خودمان را از بین می‌برد. حاج قاسم را در عراق، آمریکایی‌ها شهید کردند، اگر ایشان در ایران بودند آمریکایی‌ها نمی‌توانستند ایشان را شهید کنند، چون آمریکایی‌ها در ایران حضور ندارند؛ اکنون آمریکایی‌ها در عربستان هستند و اگر امام زمان بیایند در امان نیستند، پس هرکس طالب ظهور است باید آمریکا را از منطقه بیرون کند.

وی تذکر داد: توجه کنید که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، دشمن ما کسی است که به ما حمله کند؛ آنکه به ما حمله نکند ولو آنکه به ما فحش هم بدهد دشمن ما نیست و کشور‌های عربی صفر‌هایی هستند در کنار عدد و این عدد آمریکاست؛ اگر این عدد از بین برود، این صفر‌ها هم بی‌ارزش می‌شوند.

حجت‌الاسلام طائب، خاطرنشان کرد: از بین رفتن تحریم‌ها موضوعی کاملاً فرعی است و افق دیدگاه و هدف ما مسئله‌ی دیگری است، هدف ما این است که شرایط ظهور امام زمان فراهم شود و خانه‌ی خدا امن شود‌.

فرمانده قرارگاه عمار در پایان سخنان خود به نیروی‌های سپاه نصیحت کرد: دوستان سپاهی هرروز بگویند ممکن است آمریکا را بزنند، چراکه انتظار، از مرگ بد‌تر است و این مرگی تدریجی برای آمریکاست تا به امید خدا زمان سیلی نهایی برسد.

خبرنگار: مریم مشتاقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 16