ظرفیت خوب سازمان همیاری در کمک به مدیریت کلان اقتصادی استان
ظرفیت خوب سازمان همیاری در کمک به مدیریت کلان اقتصادی استان

در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با آیت‌الله علم الهدی امام‌جمعه مشهد بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های این سازمان در جهت کمک به اجرا و مدیریت پروژه‌های کلان اقتصادی استان تأکید شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا تازیکی با آیت‌الله سید احمد علم الهدی امام‌جمعه مشهد دیدار و در خصوص ظرفیت‌های های این نهاد در جهت کمک به ایجاد رونق در چرخه اقتصادی استان و به‌تبع آن معیشت مردم گفتگو کرد.

امام‌جمعه مشهد مقدس در این دیدار با تأکید بر اهمیت و جایگاه ویژه سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در قبول و اجرای پروژه‌های اقتصادی استان، عنوان کرد: سازمان همیاری بازوی قدرتمندی برای کمک به استانداری است و نقش مهم و مؤثری به‌عنوان تسهیل گر در پروژه‌های مختلف اقتصادی استان دارد که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود.

وی افزود: باید زمینه‌های لازم به‌گونه‌ای فراهم شود تا با مدیریت سازمان همیاری شهرداری‌ها، سرمایه‌های راکد اقتصادی استان به چرخه تولید بازگردد و به توسعه اقتصادی استان کمک شود.

آیت‌الله اعلم الهدی ادامه داد: می‌توان از پتانسیل‌های سازمان همیاری و واحدهای تابعه آن به‌ویژه کشتارگاه صنعتی مشهد برای برنامه‌ریزی در حوزه تولید و تأمین ارزاق ضروری و عمومی به‌خصوص گوشت قرمز به‌عنوان یکی کالاها پرمصرف و اساسی مردم، استفاده مناسبی شود تا با ورود جدی این سازمان به بحث تأمین کالاهای اساسی و تنظیم بازار در کنار دیگر دستگاه‌های مرتبط به حوزه اقتصاد و معیشت مردم کمک خواهد شد.

وی پیشنهاد کرد: در این حوزه سازمان همیاری می‌تواند با مشارکت جامعه عشایر و روستاییان و انجام سرمایه‌گذاری و تسهیلگری لازم در حوزه پرورش دام و تولید گوشت مصرفی مردم کمک شایانی به اقتصاد عشایری و روستایی و تأمین این ماده پروتئینی مهم در سبد خانوارهای جامعه داشته باشد.

امام‌جمعه مشهد همچنین با اشاره به نقش مهم سازمان همیاری در جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف تأکید کرد: این نهاد می‌تواند به‌عنوان یک حلقه واسط اقتصادی خیلی خوب بین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌داران بخش خصوصی و بدنه دولت در حوزه‌های مختلف باشد و با جدیت به مباحث اقتصادی استان ورود و تأثیرگذاری مهم و سازنده‌ای داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان به تشریح رسالت‌های این مجموعه بزرگ اقتصادی استان پرداخت.

محمدرضا تازیکی همچنین بر آمادگی برای در اختیار قرار دادن تمامی ظرفیت‌های سازمان همیاری و شرکت‌ها و مؤسسات تابعه آن برای کمک به تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه توسعه و آبادانی شهرها، ارتقاء مدیریت شهری، کمک به رفاه و معیشت مردم و … با حمایت‌های مسئولان تأکید کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 103