ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در پارک علم و فناوری خراسان بررسی شد
ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در پارک علم و فناوری خراسان بررسی شد

اعضای هیئت مدیره هولدینگ باران ضمن بازدید از شرکت‌های فناور و دانش بنیان داریا دانش، سامانه‌های دقیق نوین افراز، طراحان ماشین حجازیان و آزمایشگاه هوشمندسازی و دیسپاچینگ بهپویان امین منتظر، درخصوص مدل‌های همکاری در مشارکت و سرمایه‌گذاری با مسئولین پارک خراسان به گفت و گو نشستند.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ دکتر رضا قنبری رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن معرفی جامع پارک علم و فناوری خراسان، نحوه حمایت‌ها از ایده ها، هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان را در سطوح مختلف ارائه داد.

وی تجربه و خبرگی تیم پارک در تشخیص و بررسی موفقیت یا شکست ایده ها، که حاصل دو دهه تجربه در این زمینه است را حائز اهمیت دانست و پذیرش ۱۷۰۰ طرح از بین ۷۰۰۰ طرح ارسالی در عمر ۲۰ساله پارک را یادآور شد.

همچنین موضوع آموزش و مشاوره و منتورینگ ویژه شرکت‌ها در پارک را خاطرنشان کرد و استفاده از شرکت‌های بزرگ به عنوان منتور و راهنمای شرکت‌های کوچک‌تر و نوپا را گام مهمی در رشد و توسعه این شبکه و زیست بوم دانست.

گروه باران، به عنوان گروهی پیشرو در صنعت ساختمان ایران، از سال ۱۳۸۵ در شهر مشهد تاسیس و پایه‌گذار الگوی ویژه‌ای از خدمات مشتری‌مدارانه شده است. در این الگو که هدف آن بالا بردن سطح کیفیت زندگی است، تلاش شده تا با ترکیب خدمات هتلی، گارانتی ساختمان و خدمات پس از فروش، سبک نوینی از زندگی به مشتریان ارائه شود.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه درخصوص ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در پارک علم و فناوری خراسان گفت و گو شد و پیشنهادات مدل‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت مستقیم در کسب و کارهای دانش بنیان و فناور و همچنین سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و سرمایه‌گذاری و شتابدهی گروه باران مورد بررسی و اظهارنظر قرار گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 99