طی آیینی در دهه مبارک فجر از فعالان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «ناظران سلامت» جمعیت هلال‌احمر قوچان تجلیل و قدردانی شد
طی آیینی در دهه مبارک فجر از فعالان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «ناظران سلامت» جمعیت هلال‌احمر قوچان تجلیل و قدردانی شد

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از زحمات مسئول طرح و اعضای فعال جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان به جهت اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «ناظران سلامت» در دهه مبارک فجر تقدیر کرد.

به گزارش اختر شرق؛ مسعود برازنده در این مراسم اظهار کرد: در این طرح که از اول دی‌ماه آغاز شده است تا کنون ۲۶۰ نفر روز از اعضای فعال جمعیت با ما همکاری خوب و قابل توجهی در اجرای این طرح داشته‌اند که بیش از ۳۷۰۰ بازدید از اماکن سطح شهر انجام شده است.

برازنده گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان در اوایل دی ماه این طرح آغاز به کار نمود که با همت والای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر قوچان و همکاری واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان در آموزش‌های لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کسبه و همیاری مردم، خوشبختانه وضعیت شهرستان از حالت قرمز به آبی تغییر کرده است.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از محمد شریف مسئول اجرای طرح ناظران سلامت شهرستان و همچنین کلیه اعضای امداد و نجات، جوانان و داوطلبان که به اجرای هر چه بهتر این طرح کمک نمودند با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مراسم نیز به طور ویژه و با اهدای تندیس به اکبر حکیمی داوطلب فعال جمعیت هلال احمر قوچان به خاطر زحماتشان در طی یک سال گذشته تشکر ویژه‌ای صورت گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 83