طرح «نهضت تعاون و احسان» در گلبهار برگزار شد
طرح «نهضت تعاون و احسان» در گلبهار برگزار شد

سومین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، در قالب طرح «نهضت تعاون و احسان» با مشارکت کمک‌های مردمی، شرکت عمران شهر جدید گلبهار و آستان قدس رضوی، با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان در بین خانواده‌های نیازمند، در شهر جدید گلبهار برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه گلبهار در تشریح این خبر گفت: در پی عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت تعاون و احسان، با کمک‌های مردمی خیرین شهر گلبهار، شرکت عمران شهر جدید گلبهار و آستان قدس رضوی، هر کدام مبلغ ۶۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۸۰ میلیون تومان جمع آوری و در قالب اقلام معیشتی در بین نیازمندان عزیز توزیع گردید.

امام جمعه گلبهار بیان کرد: اینکه مردم ما عاشقانه به فکر هم هستند و باعث کمک به یکدیگر می‌شوند واقعا زیباست و باعث جلا پیدا کردن روح همه می‌شود، از تمام خیرین و همراهان تشکر می‌کنیم.

حسن خالقی مقدم، عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در حاشیه اجرای این طرح اظهار کرد: در راستای رزمایش مواسات همدلی و فرمایش مقام معظم رهبری، نهضت تعاون و احسان به همت نهاد امامت جمعه گلبهار ایجاد شد و مقرر گردید تا اقلام معیشتی مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تهیه شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار در پایان خاطرنشان کرد: در همین جهت، مبلغ ۶۰ میلیون تومان از طرف مدیرعامل، هیات مدیره، کارکنان و مجموعه شرکت عمران شهر جدید گلبهار به این امر اختصاص پیدا کرد و با همراهی مشارکت‌های مردمی و آستان قدس رضوی، تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی شامل ۱۱ قلم مورد نیاز خانواده‌ها تهیه و توسط نهاد امامت جمعه در سطح شهر جدید گلبهار توزیع گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13