طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از درب منزل در روز ۱۳ فروردین در کاشمر اجرا خواهد شد
طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از درب منزل در روز ۱۳ فروردین در کاشمر اجرا خواهد شد

فرماندار کاشمر از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از صبح روز هشتم فروردین از ورود پلاک های غیر بومی به شهرستان در مبادی ورودی جلوگیری خواهد شد.

ساقی تصریح کرد: اکیپی شامل نیروهای پلیس راه، ثبت احوال و بهداشت ودرمان و نماینده فرمانداری بااستقرار در محورهای ورودی به شهرستان در محور شادمهر به کاشمر در بهاریه، محور فیض آباد به کاشمر در سه راه عارف آباد و در محور نیشابور از روستای اکبرآباد ضمن بررسی پلاک های خودروها و کارت ملی افراد از ورود افراد وخودروهایی با پلاک غیر بومی که قصد ورود به شهرستان را دارند جلوگیری خواهند نمود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تردد پلاک های غیر بومی در سطح شهرستان براساس مصوبه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ۵۰۰هزار تومان جریمه و توقیف خواهند شد.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان با تاکید برتداوم ممنوعیت تردد و اتراق در تفرجگاه ها و کلاته ها در روز ۱۳ فروردین، مطرح کرد: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در روز ۱۳ فروردین طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از درب منزل اجرا خواهد شد و براساس این طرح از ساعت ۵ صبح تا ۲۴ روز ۱۳ فروردین تردد خودرو شخصی و موتور سیکلت در سطح شهر وحضور در تفرجگاهها و ییلاقات ممنوع وخودرو متخلفین  توسط راهنمایی و رانندگی جریمه خواهد شد.

فرماندار کاشمر ضمن تشکر از همراهی و مشارکت مردم فهیم شهرستان در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از همه شهروندان خواست تا ستاد شهرستان را در اجرای این طرح با ماندن در خانه تا شکست ویروس کرونا همراهی نمایند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 22