صعود شهرداری به مرحله نیمه‌نهایی در سایه درخشش رحم دلخواه دروازه بان خود
صعود شهرداری به مرحله نیمه‌نهایی در سایه درخشش رحم دلخواه دروازه بان خود

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال کارکنان ادارات و مدارس شهرستان تربت جام یادواره سردارشهید سلیمانی و گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر در سالن ورزشی معلم برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ در شبی که بازیکنان تیم فوتسال شهرداری خسته به نظرمی رسیدنددرمقابل تیم آماده ای چون علوم‌پزشکی (ب) دراین مرحله به میدان رفتند حملات پی درپی بازیکنان تیم‌علوم‌پزشکی درنیمه اول بارها دروازه شهرداری را با خطر مواجه کرد ولی این حملات با درخشش موسی الرضا رحم دلخواه دروازه بان این تیم یکی پس از دیگری خنثی شد. بازی درادامه با بازهم باتهدید بازیکنان دوتیم برروی دروازه ها ادامه یافت تا سرانجام در دیداری که علوم‌پزشکی مستحق باخت نبود با نتیجه چهار بر سه، بازی رابه شهرداری واگذار نماید.

دراین دیدار جلال خالقی سه بار و جوادرمضانی یک بار برای شهرداری گلزنی کردند و گلهای علوم‌ پزشکی (ب) دو بار توسط محسن رضایی و یک بار توسط قاسم علی بیگی به ثمر رسید.

درادامه این مسابقات آموزشگاه شهید عبادعسکری با نتیجه پنج بر سه بر استاد شهریار پیروزگشت برای شهیدعباد عسکری در دیدار حسین دهقانی و حسین رمضانی هرکدام دو بار و محمد رضا یوسفی یک بار گلزنی کردند و واحد رحمانی دو بارو حمید منیر یک بار برای استاد شهریار گلزنی نمودند.

آموزش وپرورش با قبول شکست هفت بر سه درمقابل علوم پزشکی (الف) از ادامه مسابقات حذف شد برای آموزش وپرورش جواد میرزایی دو بار و مصطفی صداقت یک بار موفق به گلزنی شدند وگلهای علوم‌پزشکی پنج گل توسط مصطفی هنرور به ثمر رسید و دو گل دیگر توسط مجید رمضانی وسفید خدادادی زده شد.

در آخرین دیداری گذشته اداره آب حریف خود آریا رحمانی را شش تا یی کرد برای اداره آب دراین دیدار یوسف احمدزاده و جوادکاویانی هرکدام دو بار و کاظم کاویانی و کاظم رحیمی هرکدام یک بار موفق به گلزنی کردند تنها گل آریا رحمانی توسط احسان اسحاقی به ثمر رسید.

قضاوت این مسابقات را جواد حیدرپور، مجید فیضی، فرشید حاتمی محمدبرنا بر عهده داشتند و مسئولیت اجرایی مسابقات برعهده بهنام ریگی بود.

لازم به ذکر است؛ پس از پایان این‌ مسابقات درشب گذشته چهارتیم شهرداری، شهید عباد عسکری، علوم‌پزشکی الف و اداره آب به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که دراین‌مرحله امروز شنبه ۹۸/۱۱/۱۹ در ساعت ۱۸ شهرداری درمقابل اداره آب به میدان می رود درساعت ۱۹ شهید عباد عسکری به مصاف علوم‌پزشکی الف می رود.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 6