صعود دختران بسکتبالیست‌ خراسانی به لیگ برتر
صعود دختران بسکتبالیست‌ خراسانی به لیگ برتر

با صعود تیم لیگ یکی دختران مشهدی، فصل آینده دو نماینده از این شهر در سوپرلیگ بسکتبال حضور خواهند داشت.

به گزارش اختر شرق؛ تیم بسکتبال «مولتی‌کافه» مشهد، جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور را به دست آورد و حالا مشهد دو نماینده سوپرلیگی بانوان دارد.

برای بسکتبال بانوان، امسال سال خوبی بود و تیم لیگ‌برتری بانوان مشهد با حمایت باشگاه آویژه‌صنعت پارسا در مسابقات به میدان رفت و موفق شد عملکرد نسبتاً خوبی را به نمایش بگذارد و راهی پلی‌آف شود. اما در کنار این تیم، دختران مشهدی در لیگ دسته‌یک نیز نماینده داشتند. مولتی‌کافه، تیمی بود که توانست خود را به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به حریفان نشان دهد. این تیم هفته گذشته موفق شد جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده بسکتبال بانوان را به دست آورد و به‌این‌ترتیب سال آینده مشهد در این رشته دو نماینده خواهد داشت.

صعود مقتدرانه به فینال

تیم دختران مولتی‌کافه مشهد پس از صعود از مرحله مقدماتی، در بازی نخست پلی‌آف، برابر وولف تهران به میدان رفت و توانست این تیم را ۷۳ بر ۶۲ شکست دهد. در بازی برگشت نیز مشهدی‌ها در حالی در زمین تهرانی‌ها به میدان رفتند که موفق شدند در رقابتی سنگین و نزدیک، ۶۹ بر ۶۸ وولف تهران را شکست دهند و یک پای فینال شوند. فینالیست دیگر باید از بین دو تیم قزوینی و هرمزگانی انتخاب می‌شد که شورای شهر و شهرداری قزوین نیز در بازی دوم با اختلاف یک امتیاز توانست به فینال صعود کند و حریف مشهدی‌ها شود. همچنین آن‌ها سهمیه سوپرلیگی‌شدن را به دست آوردند. تیم‌های خانه بسکتبال هرمزگان و وولف تهران به رده‌بندی رسیدند. دیدار فینال روز ۱۵ اسفندماه اعلام‌شده است و باید دید کاپ قهرمانی توسط مشهدی‌ها بالا می‌رود یا نه.

image_printچاپ مطلب

Visits: 18