صد درصد رشتخوار از پوشش شبکه آب شرب بهداشتی برخوردار است
صد درصد رشتخوار از پوشش شبکه آب شرب بهداشتی برخوردار است

فرماندار رشتخوار مطرح کرد: صد درصد شهرستان رشتخوار از پوشش شبکه آب شرب بهداشتی برخوردار است و امروز در این شهرستان هیچگونه مشکل کمی وجود ندارد و فقط تمرکز امور آب و فاضلاب باید بر کیفی سازی آب باشد.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب در بازدید از اداره فاضلاب رشتخوار گفت: در رشتخوار اقدامات بسیار خوب و رویکرد مثبتی در حوزه آب و فاضلاب وجود دارد.

فرماندار رشتخوار با عنایت به اینکه وظیفه دولتمردان هر حکومت تهیه آب شرب است، افزود: وظیفه و رسالت هر دولتی تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای مردم است.

عرب تاکید کرد: با ادغام دو سازمان آبفای شهری و روستایی مسئولیت خطیری بر عهده مدیر جدید امور آب و فاصلاب گذاشته شده است و باید به هر دو حوزه رسیدگی لازم را داشته باشد.

فرماندار رشتخوار با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان رشتخوار در حوزه آب شرب، گفت: از اهم مشکلات این منطقه در حوزه آب شرب بهداشتی یکی بحث تامین آب شرب روستای علی آباد دامن و حفر چاه رزرو، دیگری پروژه لوله گذاری روستاهای فاردق و زرغری و مورد بعدی تهیه و تکمیل سازی پروژه آب شرب بهداشتی بخش جنگل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی درخواست های مطرح شده در این جلسه صرفا فقط جهت تقویت و بهینه سازی شبکه تامین آب شرب شهرستان است.

لازم به ذکر است؛ رشتخوار بیش از ۳۰هزار مشترک آب دارد

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 10