شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان کاشمر برگزارشد
شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان کاشمر برگزارشد

جلسه شورای هماهنگی بانکهای شهرستان کاشمر با هدف بررسی مشکلات حوزه اصناف و شبکه بانکی شهرستان باحضور روسای بانک‌ها، رئیس و اعضای اتحادیه‌های اتاق اصناف و جمعی از مدیران شهرستان در محل سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد.

به گزارش اخترشرق؛ امیر دایی صراف فرماندار شهرستان کاشمر بابیان اینکه این جلسات بصورت مشترک و باحضور رییس و اعضای هیات مدیره اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف با بخش‌های مختلف دستگاههای اجرایی بمنظور ارتباط متقابل اصناف با بخش‌های مختلف دولتی و همچنین بررسی مشکلات اصناف بصورت کارشناسی و کاربردی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دومین نشست تخصصی است که برای رفع مشکلات اصناف برگزار می‌شود گفت: تلاش خواهیم نمود با توجه به شرایط فعلی جامعه و مشکلاتی که طی دوسال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا برای اصناف بوجودآمده موانع و مشکلات پیش روی اصناف را درچهارچوب اختیارات ووظایف قانونی را تسهیل و مرتفع نماییم.
فرماندار با تاکید بر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در شهرستان خاطرنشان کرد: قطعا وظیفه همه مسئولین و مدیران شهرستان حمایت از تولید است و درراستای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان با قول مساعد رئیس صندوق کارآفرینی کشور از محل تسهیلات قرض الحسنه در زمینه‌های فرش و فرت به عنوان مزیتهای شهرستان واحدهای اشتغال روستایی ایجاد خواهد شد.
امیر دائی صراف با اشاره به بازدید اخیر همراه با شهر دار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر از پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: در این بازدید در راستای توسعه اقتصاد دانش بیان بویژه در حوزه مدیریت شهری و طی توافقات صورت گرفته شده بزودی کار مطالعات و مراحل راه اندازی کارخانه نوآوری در شهرستان آغاز خواهد شد.
دراین نشست روسای اتحادیه‌های اصناف مشکلات و درخواست‌های خود در حوزه بانک‌ها و موسسات مالی شهرستان بیان و رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیران بانک‌های شهرستان به بیان توضیحات خود پرداختند.
گفتنی است تعدادی از مدیران بانک‌ها در خصوص پرداخت تسهیلات به اصناف قول مساعد دادند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10