شورای اسلامی استان بازوی توانمند دستگاه دولتی در خراسان رضوی خواهد بود
شورای اسلامی استان بازوی توانمند دستگاه دولتی در خراسان رضوی خواهد بود

رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: شورای اسلامی استان بازوی توانمند دستگاه دولتی در خراسان رضوی خواهد بود.

به گزارش اختر شرق؛ اعضای شورای اسلامی استان با محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی، نشست صمیمانه‌ای را انجام داده و به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ضمن عرض تشکر از تشکیل این جلسه و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی به معرفی شورای اسلامی استان خراسان رضوی پرداخته و عنوان کرد: طبق ماده ۸۷ قانون تشکیل شوراهای اسلامی وظیفه شوراها بررسی مسائل و مشکلات استان و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات و منابع و جلب همکاری در تهیه برنامه‌های عمرانی و رفاهی استان به شورای عالی استان‌ها و نهایتا به مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

همین ظرفیت شورای اسلامی استان می‌تواند شورای استان را به بازوی فعال و محرک برای دستگاه‌های دولتی تبدیل نماید.

سپس در ادامه این جلسه اعضای شورای استان یک‌به‌یک به بیان مشکلات و معضلات مختلف در سطح استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود اعم از عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، مشکل تامین آب و… پرداختند.

در پایان این نشست محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی ضمن عرض تبریک به هیئت رئیسه جدید شورای استان در سال چهارم از بیان نکات و مشکلات سطح استان توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی خراسان رضوی تشکر کرده و با اشاره به این موضوع که در سفرهای درون استانی تیم مدیریتی استانداری خراسان رضوی جلساتی مشورتی و عملیاتی با اعضای شوراهای اسلامی همان منطقه برگزار خواهد کرد.

سپس استاندار خراسان رضوی به ارائه رهنمودهایی در خصوص نکات مطرح شده توسط اعضای استان پرداخت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 102