شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» بهره برداری می‌شود
شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» بهره برداری می‌شود

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه بازدید از روند احداث شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد، گفت: با تکمیل زیرساخت‌های اراضی فاز اول این شهرک صنعتی، وسیع‌ترین شهرک صنعتی استان خراسان رضوی به‌زودی آماده واگذاری به سرمایه گذاران می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ فتحعلی محمدزاده در حاشیه بازدید از روند احداث شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد در گفتگو با خبرنگاران، عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌های اراضی فاز اول این شهرک صنعتی، وسیع‌ترین شهرک صنعتی استان خراسان رضوی به‌زودی آماده واگذاری به سرمایه گذاران می‌شود.

وی با اشاره به احداث خط ۲۰ کیلوولت و پست فوق توزیع برق و ایجاد خط انتقال آب برای شهرک صنعتی شماره ۵ مشهد، از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خواست با هماهنگی مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای و توزیع برق استان نسبت به اجرای طرح تأمین آب و برق این شهرک صنعتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام نماید.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین در نشست با مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به بررسی برنامه‌های عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

محمدزاده فراهم آوردن امکانات زیربنایی و رفع موانع و مشکلات زیرساختی با رویکرد پشتیبانی و مانع‌زدایی از فضای کسب و کار واحدهای تولیدی را از اولویت‌های اصلی و رسالت مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عنوان کرد.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین بر ارتقاء نظام سلامت اداری و خدمت‌رسانی به متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی تأکید کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 313