شهردار گلبهار به منظور بررسی مشکلات از سطح شهر بازدید کرد
شهردار گلبهار به منظور بررسی مشکلات از سطح شهر بازدید کرد

شهردار گلبهار به همراه رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر، مدیران و کارشناسان شهرداری در حوزه فنی وعمران و خدمات شهر، به جهت بررسی و رفع مشکلات و در راستای مصوبات قبلی کمیسیون فنی و عمران، از سطح شهر و محلات مختلف گلبهار، بازدید و نواقص موجود را بررسی کردند.

به گزارش اختر شرق؛ سید ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار گلبهار در این باره گفت: این بازدیدها در راستای شناسایی نقاط ضعف و رسیدگی به درخواست‌های مردمی و نیز رفع معضلات و مشکلات سطح شهر بوده و بازدیدها به صورت مدون و دوره‌ای و در تمام سطح شهر، انجام می‌شود.

فاضلی حق پناه عنوان کرد: توجه به مطالبات شهروندان از ضروریات بوده و کلیه همکاران شهرداری می‌بایست هر آنچه در توان دارند برای رفع مشکلات انجام دهند تا نیازهای محلات مختلف، با اولویت‌بندی و بر اساس مقدورات و نیز بودجه‌های مصوب، مرتفع گردد.

لازم به ذکر است؛ در این بازدید، ترمیم و احداث کانالهای دفع آبهای سطحی (نقاط بازدید شده)، اصلاح و تکمیل فضای سبز حاشیه‌ای و آیلندها، دو شیفته شدن پیمانکار جمع آوری سگهای ولگرد، افزایش نیرو جهت تنظیف معابر و نیز ساماندهی فضای سبز میادین داخل محلات، تاکید و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 20