شهردار تربت جام: دوره آموزشی روش‌های سرمایه‌گذاری در تربت جام برگزار شد
شهردار تربت جام: دوره آموزشی روش‌های سرمایه‌گذاری در تربت جام برگزار شد

شهردار تربت جام از برگزاری دوره آموزشی روش‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش اختر شرق؛ سیدعلی حسینی در این باره عنوان کرد: این دوره آموزشی با حضور دکتر داوود ندیم پدرسرمایه‌گذاری شهری در ایران که امروز به میزبانی شهرداری تربت جام در تالار جامی شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارگردید شهرداران شهرستان‌های باخرز، صالح آباد، کاشمر، تایباد و شهرداران شهرهای تربت جام شرکت داشتند.

وی هدف ازبرگزاری این دوره آموزشی را روش‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: درآمد‌های ناپایدار نمی‌تواند به توسعه شهر کمک کند و لازم است شهرداری تربت جام از مسیر سیستم‌های سرمایه‌گذاری به منابع جدید درآمدی دست پیدا کند تا اقتصاد در شهر رونق بگیرد.

دکتر داوود ندیم پدر سرمایه‌گذاری شهری در ایران به خبرنگار اختر شرق گفت: تمامی شهرداری‌های شهرهای ایران دارای پتانسیل درحوزه مدیریت شهری وپروژه‌های شهری برای توسعه می‌باشند خصوصا تربت جام درزمینه پروژه‌های رویداد محور می‌تواند نقشی ایفا کند که در حد یک جهان شهر باشد یعنی می‌تواند تاثیرگذاری بین المللی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در پروژه‌های رویداد محور این پتانسیل در تربت جام وجود دارد که با برگزاری این رویدادهای بین المللی تاثیرگذاری بین المللی درسطح جهانی داشته باشد.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 40