شهردار تربت جام: احداث زمین‌های ورزشی در راستای حمایت از ورزش محلات تربت جام است
شهردار تربت جام: احداث زمین‌های ورزشی در راستای حمایت از ورزش محلات تربت جام است

شهردار تربت‌جام گفت: از احداث پنجمین زمین ورزشی محلات در یک سال اخیر دراین شهرستان خبرداد و گفت: در راستای حمایت و گسترش ورزش همگانی در تربت‌جام، زمین‌های ورزشی محله‌ای در مناطق مختلف شهر احداث ‌شده و تعداد دیگری هم در حال احداث می باشد.

سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار اختر شرق در تربت جام بابیان اینکه توجه به ورزش محلات باعث ایجاد تحرک و نشاط بین ساکنین در محلات  می‌گردد و این نشاط نیز به خانواده‌ها منتقل خواهد شد، گفت: راز تندرستی و داشتن جامعه سالم و پویا، داشتن شهروندانی سالم و تندرست است تا بتوانند وظایف شهروندی خود و نقشی که هر یک ازآنان در جامعه دارند را به‌خوبی ایفا نمایند.

وی ادامه داد: در یک‌ساله اخیر به‌منظور توزیع متوازن امکانات ورزشی، چند زمین وزشی محله‌ای احداث که اکثراً در مناطق کم برخوردار شهر بوده است و از ابتدای سال جاری هم در مجموعه تفریحی صادقیه و همچنین در بوستان انتهای خیابان شهید غلام‌زاده دو زمین ورزشی دیگر در حال احداث می باشد که در آینده‌ای نزدیک اهالی محل می‌توانند از آن استفاده نمایند.

شهردارتربت جام تصریح کرد: زمین‌های ورزشی احداث شده هرکدام حدوداً ۵۰۰ مترمربع به‌صورت روباز و محصور می باشد که برای فوتسال، والیبال و هم چنین بازی‌های بومی و محلی مناسب بوده که جوانان و نوجوانان می توانند به‌راحتی و بدون هیچ محدودیتی ازآن استفاده نمایند.

حسینی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از ورزش محلات و با هدف  توسعه ورزش همگانی، استعدادیابی، ارتقاء حس مشارکت در بین ساکنین درمحلات شهر و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تقویت شور و نشاط اجتماعی در محلات برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال را بین ۱۵ محله ازشهر استارت زدیم که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان درمحلات قرار گرفت؛ هرچند که در انتهای آن دوره از مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا بازیهای نیمه نهایی و نهایی آن برگزار نگردید که به محض گذر از این بحران ادامه مسابقات را نیز برگزار خواهیم کرد.

شهردارتربت جام در خصوص احداث باند پیاده روی بیان کرد: باتوجه به علاقه مردم به پیاده روی باند پیاده روی با نام مسیر تندرستی درحاشیه بولوار خلیج فارس و بولوار جانبازان را احداث نمودیم که با استقبال گسترده مردم مواجه گردیده است و هر روز شاهد این می باشیم شهروندان به‌صورت خانوادگی ازاین مسیربرای پیاده روی استفاده می کنند.

حسینی همچنین کمک به اعزام تیم‌های ورزشی در مسابقات رسمی کشوری و برنامه‌های ورزشی شهرستان و تعامل با اداره ورزش وجوانان شهرستان درتامین مربیان ورزش های همگانی و صبحگاهی در بوستان ها برای خانم ها و آقایان، مشارکت در تهیه ملزومات ورزشی بعضی هیات های ورزشی، احداث، نگهداری و تعمیر مداوم ست های ورزشی بوستان ها، راه اندازی پیست اسکی در جنب بوستان معلم رااز دیگر برنامه های گسترش ورزش همگانی برشمرد.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 24