شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بین تمام اقشار میهن اسلامی شد
شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بین تمام اقشار میهن اسلامی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بابیان اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت بین تمام اقشار میهن اسلامی شد، گفت: مشهد و خراسان رضوی دارای ظرفیت‌های هنری و فرهنگی بسیار فراوانی هست که در خدمت نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش اختر شرق؛ جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه تجدیدعهد نمایندگان جامعه فرهنگی و هنری با پاس داران امنیت کشور با حضور سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) ضمن عرض تسلیت شهادت سردار شهید سلیمانی و ابراز همدردی با خانواده شهدای سانحه هوایی، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر در کنار ملت همیشه درصحنه هست و می‌ماند، هنرمندان زحماتِ نیروهای خدومِ پاسدار امنیتِ کشور را ارج می‌نهند و می‌دانند سپاه در طول تاریخ انقلاب در همه سختی‌ها در کنار مردم بوده است و از جان خود گذشته تا این کشور همیشه بااقتدار به راه خود ادامه دهد.

مروارید افزود: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت بین تمام اقشار میهن اسلامی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با معرفی نمایندگان انجمن‌های هنری استان خراسان رضوی اعلام کرد: مشهد و خراسان رضوی دارای ظرفیت‌های هنری و فرهنگی بسیار فراوانی هست که در خدمت نظام و انقلاب اسلامی است.

وی از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع سردار سلیمانی و ساخت تئاتر با موضوع زندگی و شهادت سردار سلیمانی، ساخت فیلم‌های کوتاه خبر داد و بیان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر برنامه‌هایی را با موضوع شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در دست برنامه‌ریزی دارند و همه علاقه‌مندند دین خود را نسبت به این سردار شهید ادا کنند. 

مروارید در پایان مطرح کرد: امشب هم به همت جامعه فرهنگی و هنری استان مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اکران فیلم سینمایی ۲۳ نفر در سینما آفریقا مشهد با حضور هنرمندان عرضه‌های مختلف هنری برگزار می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 49