شناسایی ۸۴۳ واحد متخلف صنفی در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۱ در مشهد
شناسایی ۸۴۳ واحد متخلف صنفی در چهار ماهه اول سال ۱۴۰۱ در مشهد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از شناسایی ۸۴۳ واحد متخلف صنفی در مشهد در چهارماهه اول سال ۱۴۰۱ با ارزش ریالی بیش از یک هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد میری دیسفانی، معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: در بازه زمانی چهارماهه اول سال جاری بیش از ۴هزار بازدید از واحدهای مختلف صنفی در شهرستان مشهد توسط کارشناسان و بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد انجام شده است.

محمد میری دیسفانی بیان کرد: طی بازدید از مراکز صنفی و غیر صنفی و نانوایی‌ها در سراسر شهرستان مشهد تعداد کل تخلف محرز ۸۴۳ مورد با ارزش ریالی بیش از یک هزارو ۷۴۴ میلیارد ریال میباشد که پرونده مربوطه در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شده است.

وی ادامه داد: برای تمامی این واحدهای متخلف پرونده تخلف تشکیل شده است.

میری دیسفانی با بیان اینکه ۸۴۳ واحد صنفی شناسایی شده در حوزه آرد و نان و سایر اقلام از جمله مرغ، روغن و شکر و… است، اذعان کرذ: نظارت و بازرسی بر عملکرد مطلوب فروشندگان و تامین کنندگان مواد غذایی و… رسالت خطیری است که بر عهده جهاد کشاورزی می‌باشد ونظارت، کنترل و پایش مستمر زنجیره محصولات بخش کشاورزی از مزرعه تا سفره مردم توسط جهاد کشاورزی مدیریت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد با اشاره به رصد جدی بازرسان بر قیمت اجناس در شهرستان مشهد گفت: نظارت بر نحوه توزیع کالاهای اساسی ضروری است و بازرسان باید به صورت دقیق و مستمر بر صنوف نظارت داشته تا تنوع و تفاوت قیمت در محصولات را شاهد نباشیم.

میری دیسفانی گفت: امیدواریم بتوانیم با نظارت وبازرسی در هر بخش و حوزه‌ای موجب کاهش تخلفات احتمالی نظیر احتکار، تقلب، کم فروشی وگرانفروشی شویم و سفره مردم را با تامین ضروریات و اقلام اقتصادی مورد نیاز رنگین کنیم.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از مردم خواست اگر شاهد تخلفی در زمینه‌های اشاره شده فوق بودند میتوانند خبرهای خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام و اطلاع‌رسانی لازم را به واحدهای نظارتی داشته باشند و در اسرع وقت کارکنان نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی حضور یافته و به شکایات رسیدگی ونتیجه اقدامات متعاقبا اعلام واطلاع‌رسانی خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5