شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی در سرخس
شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی در سرخس

فرمانده انتظامی سرخس از شناسایی ودستگیری متهم به برداشت غیرمجاز اینترنتی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ احمدعلی دماوندی با اشاره به دستگیری سارق اینترنتی گفت: فردی با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و عنوان داشت که مبلغ ۱۵ میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب بانکی‌اش توسط فردی ناشناس برداشت شده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، عامل برداشت غیرمجاز را در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و با دستور مقام قضائی، پرونده جهت دستگیری متهم به صورت نیابتی به دادسرای مربوطه ارسال شد.

این مقام انتظامی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: هرگز به پیامک‌های لینک داری که شما را به سمت درگاه‌های بانکی هدایت می‌کنند به سادگی اعتماد نکنند.

سرهنگ دماوندی بیان کرد: درج آگهی در سایت‌های واسطه‌گر بدون هزینه بوده و اگر پیامکی با موضوع پرداخت وجه برای شما ارسال شد مطمئن باشید که به جهت کشاندن شما به سوی درگاه‌های جعلی و دسترسی به اطلاعات حساب‌های بانکی شما است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice. ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 98