ششمین رئیس هیئت خراسان رضوی در شهرستان تایباد
ششمین رئیس هیئت خراسان رضوی در شهرستان تایباد

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در سفر دو روزه خود به شهرستان تایباد از امکانات و تجهیزات ورزشی این رشته ورزشی بازدید به عمل آورد.

به گزارش اختر شرق؛ مجید ولی‌پور در روز هشتم اردیبهشت ماه با حضور در شهرستان تایباد ضمن شرکت در مراسم اهدای جوایز مسابقات پرتاب پنالتی دختران در پارک طبیعت تایباد، در روز پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور در محل فرمانداری شهرستان تایباد در جلسه‌ای به ریاست عبدالرضا سپهری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان تایباد و با حضور یونس شیخ احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان محمد خدادادی و شیر احمد جهانی اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، حسن نگهبان معاون شهردار تایباد و نماینده مسکن و شهرسازی و اسماعیل حفیظی رئیس هیات بسکتبال شهرستان تایباد راهکارهای اخذ زمین جهت احداث خانه بسکتبال شهر تایباد را بررسی کردند.

همچنین مقرر شد با حمایت هیات بسکتبال استان خراسان رضوی و مسئولین محلی مقدمات برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره قهرمانی کشور در شهرستان تایباد فراهم گردد.

ولی‌پور در ادامه با حضور در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد در جلسه‌ای تخصصی با یونس شیخ احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان و اسماعیل حفیظی رئیس هیئت بسکتبال شهرستان تایباد و جمعی از اعضای این هیات راه‌های توسعه بسکتبال به ویژه در رده بانوان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 12