سند توسعه اقتصادی اشتغال‌زائی دهستان تکاب کوهسرخ تدوین می‌شود
سند توسعه اقتصادی اشتغال‌زائی دهستان تکاب کوهسرخ تدوین می‌شود

معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری کاشمر خبر داد: سند توسعه اقتصادی اشتغال‌زائی دهستان تکاب کوهسرخ تدوین می‌شود

به گزارش اختر شرق؛ مهدی نایه در این جلسه که بخشدار کوهسرخ و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند اظهار کرد: بر اساس بند یک ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف است سند توسعه اقتصادی اشتغال‌زائی را تدوین نماید.

وی گفت: در استان خراسان رضوی جهاد دانشگاهی مجری انجام مطالعات تهیه سند توسعه اقتصادی اشتغال‌زائی در سطح استان می‌باشد معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بابیان اینکه در فاز اول این طرح برای دهستان پایین ولایت بخش مرکزی در شهرستان کاشمر انجام‌شده است.

معاون فرماندار با اشاره به اینکه دهستان تکاب به‌عنوان محروم‌ترین دهستان شهرستان کاشمر است که متأسفانه تاکنون کمتر موردتوجه بوده است، عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده عمده ساکنین در سکونتگاه‌های غیررسمی شهرستان از اهالی روستاهای این دهستان می‌باشند.

دکتر ظفر مسئول طرح در ناحیه ترشیز نیز در پایان گفت: در این طرح ضمن حفظ سایر زنجیره ارزشی خوشه کسب‌وکار موجود، فرصت‌های فعال نیز شناسایی و طبق یک الگوی مشارکت زمینه‌های مشارکت جامعه روستایی، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و کارگاه‌های فعال مبتنی بر زیست‌بوم کسب‌وکار در راستای اشتغال و توسعه اقتصادی هر منطقه تدوین می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 13