سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین: لزوم حضور پلیس امنیت اقتصادی در رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین: لزوم حضور پلیس امنیت اقتصادی در رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین با هدف ارتباط بیشتر و تاکید بر حضور نیروهای انتظامی در رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی شهرستان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیدار کرد.

به گزارش اختر شرق؛ سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین با تاکید به اهمیت تشکیل پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد: در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در جهش تولید و رهنمود ایشان مبنی بر تامین امنیت غذایی که لازمه تحرک و رونق اقتصادی است بدون شک حضور پلیس امنیت اقتصادی در بحث رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی لازمه کار است.

علی اکبر قارزی با توجه به ظرفیت ویژه‌ی شهرستان در تولید محصولات کشاورزی و نقش بسزای شهرستان جوین بعنوان قطب کشاورزی در استان نیز، توزیع نهاده‌های یارانه دار کشاورزی بین بهره برداران واقعی را یکی از مهمترین رسالت‌های ما در جهاد کشاورزی دانست و عنوان کرد: بدون شک حضور نیروی انتظامی به عنوان پلیس امنیت اقتصادی در روند توزیع این نهاده‌ها را بسیار مهم و پر رنگ دانست.

وی حضور نیروهای انتظامی در جمع تیم بازدید کننده از کارخانجات تولید خوراک دام، کارگزاری‌های توزیع کننده کود‌های شیمیایی و… را مهم دانست و گفت: با توجه به شروع فصل کاشت محصولات پاییزه و آغاز فرآیند توزیع کود و سایر نهاده‌های کشاورزی، اولویت اصلی ما توزیع عادلانه‌ی آن بین کارگزاری هاست.

علی اکبر قارزی با اشاره به اینکه کود به عنوان نقش اساسی در مرحله کاشت و تقویت گیاه محسوب می‌شود، اظهار کرد: با تقویت اکیپ‌های نظارتی و رصد و پایش عاملین توزیع کننده و کارگزاری‌ها باید ترتیبی اتخاذ داده شود تا ضمن توزیع عادلانه، کود شیمیایی به دست مصرف کننده واقعی برسد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 8