سرپرست استانداری خراسان رضوی: نظارت‌ها افزایش می‌یابد/ تعطیلی ناوگان اتوبوس درون شهری و متروی مشهد تا صبح یکشنبه
سرپرست استانداری خراسان رضوی: نظارت‌ها افزایش می‌یابد/ تعطیلی ناوگان اتوبوس درون شهری و متروی مشهد تا صبح یکشنبه

سرپرست استانداری خراسان رضوی ضمن تشریح آخرین تصمیمات مربوط به ایام تعطیل آخر ماه صفر گفت: در این ایام تیم‌های بازرسی افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ حسن جعفری در خصوص آخرین تصمیمات مدیریت استان مربوط به ایام تعطیل آخر ماه صفر گفت: تیم‌های بازرسی به منظور افزایش بازدیدها و برخورد با متخلفین به خصوص در ایام تعطیل آخر ماه صفر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی استان افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

وی افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور از آنجا که تردد هرگونه پلاک غیربومی خودروهای شخصی به مشهد در این ایام ممنوع است، فرماندار مشهد با همکاری و هماهنگی اداره کل امنیتی انتظامی و نیروی انتظامی نسبت به اجرایی نمودن این ابلاغیه از صبح روز پنجشنبه مورخ ۷/۲۴ اقدام می‌کند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی بیان کرد: فرمانداران استان باید با تمام ظرفیت و رعایت تکریم محبین اهل‌بیت علیه‌السلام تمهیدات لازم به منظور نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان‌ها را به خصوص در ایام آخر صفر برقرار و زمینه برگزاری مراسم عزاداری را طبق پروتکل‌های ابلاغی فراهم کنند.

جعفری با بیان این مطلب که از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه مورخ ۲۴ مهر ماه فعالیت خطوط اتوبوسرانی عمومی درون شهری و مترو در شهر مشهد مقدس تا صبح روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تعطیل خواهند بود، گفت: همچنین حضور و تردد در آرامستان‌ها ممنوع بوده و فقط اقوام درجه یک اموات به تعداد محدود می‌توانند جهت انجام مراسم در این مکان‌ها حضور یابند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ابراز کرد: کلیه مسیرهای منتهی به حرم مطهر در روز شهادت مشمول محدودیت ترافیکی شده و توسط راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مسدود خواهد بود.

جعفری ضمن اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم بدون اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی ممنوع تلقی می‌شود، بیان کرد: نیروی انتظامی اقدامات قانونی را به منظور برخورد سختگیرانه با متخلفان انجام خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توزیع هر گونه نذورات، نوشیدنی و اقلام خوراکی ممنوع است و خیرین باید نذورات و کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد و قرارگاه مواسات قرار دهند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4