سرپرست استانداری خراسان رضوی: خراسان رضوی الگویی از همدلی و وحدت را بین ارکان حاکمیت به کشور ارائه کرده است/ سیاست ما تداوم و پایداری این راه خواهد بود
سرپرست استانداری خراسان رضوی: خراسان رضوی الگویی از همدلی و وحدت را بین ارکان حاکمیت به کشور ارائه کرده است/ سیاست ما تداوم و پایداری این راه خواهد بود

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی امروز الگویی از همدلی و وحدت را بین ارکان حاکمیت به کشور ارائه کرده است، لذا سیاست ما تداوم و پایداری این راه خواهد بود.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ حسن جعفری با اشاره به برنامه‌های کاری خود برای مدیریت و اداره استان، اظهار کرد: جای دارد از اقدامات و دستاوردهای آقای رزم‌حسینی استاندار پیشین خراسان رضوی قدردانی و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کنیم، در این راستا باید بگویم هیچگونه تغییراتی در برنامه‌های اجرایی استان به وجود نخواهد آمد و کماکان سیاست‌های استان با همان قدرت و قوت در ادامه الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی دنبال خواهد شد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تحت حمایت‌های ارکان حاکمیت و همدلی حاکم بر استان، آهنگ توسعه و پیشرفت را با قدرت ادامه خواهیم داد، عنوان کرد: در سایه عنایات و توجهات حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و با همکاری مردم شریف استان خراسان رضوی و مدیران توانمندمان، الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی را با جدیت در قالب امر توسعه و توانمندسازی ادامه می‌دهیم.

وی تاکید کرد: استان خراسان رضوی امروز الگویی از همدلی و وحدت را بین ارکان حاکمیت به کشور ارائه کرده است، لذا سیاست ما تداوم و پایداری این راه خواهد بود.

جعفری خطاب به مردم شریف استان خراسان رضوی تصریح کرد: بار دیگر تاکید می‌کنم، طرح‌ها و پروژه‌های استان تا رسیدن به نقطه پایانشان در برنامه‌های ما با جدیت دنبال خواهد شد و خللی در اقدامات رخ نخواهد داد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: خراسان رضوی در همه عرصه‌ها از دیرباز توانمند ظاهر شده و شایسته است بهترین فعالیت‌ها در این استان ظاهر شود تا رضایت مردم شریفمان را شاهد باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 12