سرمایه‌گذاران، قبل از سرمایه‌گذاری دنبال بازاریابی فروش محصول باشند
سرمایه‌گذاران، قبل از سرمایه‌گذاری دنبال بازاریابی فروش محصول باشند

فرماندار شهرستان چناران گفت: به‌منظور جلوگیری از اتلاف زمان و سرمایه، لازم است سرمایه‌گذاران، نسبت به مطالعات بازار، بازاریابی فروش محصول اطلاعات جامع و کاملی تهیه نمایند تا ضمن فازبندی اجرای طرح تولیدی با مشکلاتی ازجمله دیون بانکی و یا سرمایه در گردش مواجه نگردند.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور فرماندار، اعضای کارگروه و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد.

مهندس حمید انصاری در این جلسه با اشاره به اینکه تولید و صادرات محصولات راهگشای اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: به‌منظور جلوگیری از اتلاف زمان و سرمایه، لازم است سرمایه‌گذاران، نسبت به مطالعات بازار، بازاریابی فروش محصول اطلاعات جامع و کاملی تهیه نمایند تا ضمن فازبندی اجرای طرح تولیدی با مشکلاتی ازجمله دیون بانکی و یا سرمایه در گردش مواجه نگردند.

فرماندار چناران برگزاری نشست‌های تخصصی ادارات، تعامل و همکاری دستگاه‌ها را لازمه رفع موانع تولید دانست و تأکید کرد: در شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی پیش رو لازم است تلاش بیشتری در خصوص حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی صورت پذیرد تا از این برهه تاریخی عبور کنیم.

در ادامه تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی ازجمله دامداری حکیمی، شرکت همیشه‌بهار به بیان برخی مشکلات خود پرداختند که راهکارهای حل آنان نیز به تصویب رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7