ستاد نماز جمعه نیشابور ستاد برتر استان خراسان رضوی شد
ستاد نماز جمعه نیشابور ستاد برتر استان خراسان رضوی شد

نماز جمعه نیشابور بعد از مشهد ازلحاظ حضور و کیفیت شرکت‌کنندگان و برگزاری میز خدمت و برپایی برنامه‌های مختلف در استان خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.

به گزارش اختر شرق؛ مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه نیشابور اظهار کرد: یکی از اقدامات مثبت ستاد نماز جمعه نیشابور که با حمایت حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی امام‌جمعه نیشابور صورت پذیرفت ایجاد شورای اندیشه‌ورزان با حضور نخبگان جوان شهرستان جهت خلق ابتکارات در راستای تکریم نمازگزاران نماز جمعه در مصلا بود.

سید حسین اکرامی گفت: در روز جمعه هر هفته بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته‌شده با نهادهای مانند فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و غیره خدماتی در مصلا نماز جمعه ارائه می‌گردد که در هیچ کجای کشور به این وسعت و کیفت دیده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تکریم نمازگزاران خدماتی از قبیل برپایی میز خدمت ادارات و مؤسسات، میز خدمت سلامت، مشاوره حقوقی، مذهبی و خانواده، مشاور حقوقی، مشاور تغذیه، مشاور دندانپزشکی، مشاور جوانان، میز معرفت مخصوص قشر جوان، مشاور مامایی مخصوص خواهران، خدمات پزشکی شامل تست قند خون، فشارخون و کارگاه‌های سلامت، نمایشگاه کالاهای ایرانی در مصلا، مهد آدینه، طرح کتاب سلام، طرح دوشنبه‌ها با کتاب، رادیو جمعه، مسابقات مختلف، انتقال نماز جمعه در سه نوبت به خارج از مصلا و اقدامات دیگر موردتوجه و رضایت نمازگزاران قرار گرفت و این اقدامات در ارزیابی که توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه صورت پذیرفت و بعد از گذراندن معیارهای موردتوجه این شورا توانست رتبه اول ستادهای نماز جمعه استان را کسب نماید.

وی عنوان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایزدی مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی ضمن حضور در جلسه ستاد نماز جمعه از اقدامات ارزشمند ستاد نماز جمعه نیشابور تقدیر و تشکر کردند و از امام‌جمعه نیشابور و اعضای ستاد خواستند این اقدامات به‌صورت مستمر ادامه پیدا کند و درروند بهبود آن اهتمام بورزند.

اکرامی تأکید کرد: مسئول شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان خراسان رضوی همچنین خواست این نوع خدمت‌رسانی الگویی شود برای شهرهای دیگر تا مردم نیز بتوانند از این خدمات ارزشمند بهره‌مند شوند.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه نیشابور تصریح کرد: نشر این نوع الگوها و انجام این ابتکارات می‌تواند در تمام مجامع عمومی باعث افزایش سلامت، فرهنگ جامعه و ایجاد امید، وحدت و ارائه خدمت به تمام اقشار جامعه گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 43