سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی باید به دنبال ایده‌های نو باشد
سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی باید به دنبال ایده‌های نو باشد

استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان باید به دنبال ایده‌های نو باشد تا بتواند به درستی نقش پشتیبانی و تسهیلگری خود را ایفا کند.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان که در استانداری برگزار شد، گفت: کرونا نزدیک چند ماه است که اقتصاد جهانی از جمله اقتصاد ایران را تحت تاثیر خود قرار داده و خسارت‌هایی را بوجود آورده است.

وی ادامه داد: همچنین اقتصاد گردشگری بسیاری از کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا با بحران روبرو شد و این حوزه هم از آسیب‌های آن در امان نماند.

استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان، در شرایطی هست که باید روی پای خود بایستد و به دنبال ایده‌های نو برود تا بتواند درآمدهای خود را افزایش دهد.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه سازمان همیاری می‌تواند به عنوان یک سازمان پشتیبان و تسهیلگر عمل کند و پشتیبان همه شهرداری‌های استان باشد، عنوان کرد: وقتی که در ستاد ویژه تدابیر اقتصادی از شرکت‌های مختلف حمایت می‌شود، به طریق اولی به سازمان همیاری شهرداری‌های استان هم در صورت لزوم کمک خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که منجر به ایجاد درآمد پایدار برای سازمان همیاری شهرداری‌های استان می‎شود، راه‌اندازی پایانه صادراتی سوخت در مرز دوغارون است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال ۹۸ این سازمان و واحدهای تابعه بیان کرد: در حوزه بازرگانی در برخی از موارد از جمله کمربند جنوبی مشهد، خانه نوآوری و ایمن‌سازی پروژه گود معلم به صورت ویژه ورود کرده‌ایم.

میثم کرمانی در خصوص مقادیر کلی اقلام عرضه شده به شهرداری‌های مشهد و شهرستان‌های استان در سال ۹۸، خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ تن سیمان، آسفالت، آهن‌آلات و قیر، حدود ۳۰۰ هزار متر لوله پلی‌اتیلن، کابل و کف‌پوش، حدود ۱۰ هزار قلم لوازم شهربازی و تجهیزات رایانه‌ای، ۵۰۰ حلقه لاستیک و حدود شش هزار عدد تابلو و علائم راهنمائی در سال گذشته عرضه شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7