ساختمان اداری بهزیستی شهرستان بجستان افتتاح شد
ساختمان اداری بهزیستی شهرستان بجستان افتتاح شد

ساختمان اداری بهزیستی شهرستان بجستان همزمان با هفته بهزیستی افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛ همزمان با هفته بهزیستی با حضور حمیدرضا پوریوسف مدیر کل و محسن توحیدی مقدم معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی، ساختمان اداری بهزیستی شهرستان بجستان افتتاح شد.

ساختمان اداری بهزیستی شهرستان بجستان با ۷۲۰متر مربع زیربنا در دو طبقه و با هزینه ای بالغ بر ۱۵۴میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

حمیدرضا پوریوسف در حاشیه این مراسم اظهارداشت:بهزیستی سازمانی تخصصی و مردمی است و جامعه هدف بزرگی دارد و از لحظه تولد تا سالمندی خدمات گسترده ای را به جامعه منتقل می کنیم.

وی افزود: خیریه ها به عنوان شرکای مالی و معنوی همیشه همراه بهزیستی بوده اند و بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی در برنامه ششم مطرح است. ضمن اینکه در واگذاری فرآیند فعالیتهایمان در حوزه الکترونیک جز سازمان های پیش رو هستیم.

مجید ازقندی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بجستان نیز گفت: شهرستان بجستان هزار و ۱۱۷ مددجو تحت پوشش دارد که با ۸۰۰نفر از این افراد را معلولین تشکیل می دهند.

وی افزود: در سال گذشته در حوزه آموزش های پیشگیری و مشاوره های قبل از ازدواج و غربالگری ازدواج فعالیت های خوبی داشتیم ضمن اینکه پایگاه شنوایی نوزادان را نیز در بجستان افتتاح کردیم.

ازقندی تصریح کرد: گروه تئاتر معلولین بجستان سال گذشته منتخب استان شد و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 66