زخمی شدن یک سوداگر مرگ و دستگیری ۲ قاچاقچی در تایباد
زخمی شدن یک سوداگر مرگ و دستگیری ۲ قاچاقچی در تایباد

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از عملیات دستگیری باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۲۰۷ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ علی اکبر قربانی در تشریح این خبر گفت: اکیپ های رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تایباد با ردزنی های گسترده به سرنخ هایی از قاچاق مواد افیونی به تایباد دست یافتند و با توجه به اهمیت موضوع، تیم های پلیس مبلرزه با مواد مخدر این فرماندهی بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی تایباد با بیان اینکه پس از کنترل و مراقبت های پوششی سایه به سایه ماموران انتظامی دو خودرو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را شناسایی و به سوداگران مرگ دستور ایست دادند، عنوان کرد: قاچاقچیان با سرعت زیاد از صحنه متواری شدند و ماموران انتظامی در تعقیب و گریز پلیسی اقدام به تیراندازی نمودند که در نتیجه یک نفر از سوداگران مرگ زخمی و دو نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان، ۲۰۸ کیلوگرم تریاک کشف شد و تحقیقات گسترده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تایباد با اشاره به اینکه پلیس همچون همیشه و طبق وظیفه ذاتی خود حفاظت از کیان ملی و امنیت اجتماعی و اخلاقی شهروندان را مد نظر دارد و هرگز اجازه نخواهد داد احدی از جنایتکاران به حریم خانواده و اجتماع خللی وارد نمایند، گفت: هشیاری مردم و مراقبت از جوانان از اقداماتی است که باید انجام شود تا با افزایش خودمراقبتی از فعالیت معاندین با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری شود.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 24