ریزش ساختمان سه طبقه در حال احداث در مشهد
ریزش ساختمان سه طبقه در حال احداث در مشهد

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از ریزش یک ساختمان سه طبقه در حال احداث در بولوار امامت این شهر خبر داد و گفت: با سرعت عمل آتش نشانان در تخلیه افراد خوشبختانه به یک کسی آسیبی نرسید.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن صداهای عجیب از یک ساختمان در حال احداث، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و عملیات ویژه ایستگاه ۷ را به محل اعلامی در بلوار امامت این شهراعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد عنوان کرد: با حضور نجاتگران و آتش‌نشانان در محل مشخص شد، این ساختمان ۳ طبقه در حال احداث، حین بتن ریزی در طبقات بالایی به دلیل نامشخصی دچار آسیب شده و هر لحظه امکان ریزش ساختمان و بروز فاجعه جبران ناپذیر وجود داشت که آتش نشانان بلافاصله ضمن تخلیه این مکان و منازل و مغازه‌های اطراف و همچنین مسدود کردن بخشی از بولوار امامت مشهد اقدام به ایمن‌سازی محل کردند.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد در پایان خاطرنشان کرد: دقایقی بعد از ایمن‌سازی محل، این ساختمان سه طبقه به صورت کامل فرو ریخت و خسارات مالی فراوانی را بر جای گذاشت.

لازم به ذکر است؛ خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب نرسیده و هم اکنون این محل توسط آتش‌نشانان تحت کنترل و ایمن‌سازی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 76