رونمایی از کتاب روزی حلال توسط مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی
رونمایی از کتاب روزی حلال توسط مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

در جلسه شورای هماهنگی روسای ادارات وابسته، تابعه، مراکز با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و مدیر شهرستان، کتاب روزی حلال رونمایی و بین همکاران شاغل توزیع شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام احمد احمدی پناه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در جمع روسای ادارات تابعه و وابسته و مراکز جهاد کشاورزی با آرزوی صحت و سلامتی برای شیعیان خصوصا همکاران جهاد کشاورزی و رفع و دفع آثار بلیه ویروس منحوس کرونا و تبریک اعیاد شعبانیه در ماه شوال و قرابت ماه مبارک رمضان، گفت: ما خیلی از مشکلات را می‌توانیم با دعا و خواستار شدن از درگاه احدیت خصوصا در ماه شوال رفع کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه ما باید اراضی مستعد کشاورزی را به مردم جهت آبادانی واگذار کنیم ودر این سال همه باید باهم حرکت وتلاش کنیم، اظهار کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه باید بر روی ارتباطات با مدیریت‌های شهرستان‌ها بیشتر کار کند و با احصاء مشکلات بهره برداران این بخش در جهت رفع آن‌ها تلاش کند.

حجت الاسلام احمدی پناه با بیان اینکه هرجا که دشمن بخواهد از آنجا به ما ضربه بزند، خط مقدم ماست، عنوان کرد: امروز جنگ نرم وجنگ اقتصادی است وماسربازان مبارزه اقتصادی هستیم و مردم ما مستحق خدمت هستند و باید عمر را در تلاش و مجاهدت سپری کرد.

محمد علی فرهمند راد معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در این مراسم با تاکید بر شعار معرفی شده از طرف مقام معظم رهبری گفت: ما با هم بودن، باهم کارکردن (کار تیمی وگروهی)، احترام متقابل ومحبت ورزیدن را سرلوحه کار خود در سال جاری جهت احقاق اهداف سازمانی قرار داده ایم.

فرهمند راد با اشاره به اینکه با حضور در واحدهای تولید کننده و استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌ها برای بحث تولید بیشتر استفاده خواهیم کرد و بهترین شیوه حمایت از تولید را، منطقی کردن نرخ تولید خواند که کارگروه‌های تخصصی باید به آن بپردازند، اظهار کرد: در خصوص محصولات استراتژیک باید نرخ محصولاتی مانند گندم منطقی شود تا خرید واقعی انجام شود.

وی با تاکید بر پیگیری تاسیس صندوق حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان نیشابور، افزایش اختیارات نمایندگی نظام مهندسی، خاطرنشان کرد: ما در مقطع کنونی به دنبال حفظ کشت محصولات پائیزه هستیم.

حجت الاسلام ابوالقاسم توزندجانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان نیز با معرفی ورونمایی از کتاب روزی حلال که به همت خانواده مرحوم دکتر غلامرضا نبوی نامقی مدیر سابق جهاد کشاورزی نیشابور و مدیریت شهرستان در ۱۶۱ جلد برای همکاران شاغل آماده و چاپ گردیده، خاطرنشان کرد: کتاب مذکور در ایام ماه مبارک رمضان در بین صلاتین برای همکاران آموزش داده خواهد شد و در پایان آموزش پس از برگزاری آزمون، جوایزی نیز به افراد برگزیده اهدا خواهد گردید.

در پایان این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی به اتفاق مدیر و هیئت همراه از میدان دام جدید شهرستان بازدید به عمل آورد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 51