روند مناسب انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی خراسان
روند مناسب انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی خراسان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی از روند مناسب انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی استان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ در نشستی که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد، بی‌بی طاهره طهماسبی بابیان اینکه طرح ارتقای سطوح مدیریتی زنان از سال ۹۶ آغازشده است و تکلیف قانونی است تا پایان برنامه ششم توسعه، نسبت زنان مدیر در کشور به ۳۰ درصد افزایش یابد، گفت: دولت برنامه گسترده‌ای در خصوص تربیت مدیران آینده دارد که در این طرح، شایسته‌سالاری و نگاه مساوی حاکم بوده و نگاه جنسیتی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به تحقق انتصاب مدیران زن در سطح دستگاه‌های استان گفت: در سال‌های اخیر نسبت زنان مدیر در استان ارتقاءیافته است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی بابیان اینکه امیدواریم انتصاب مدیران زن در سطح دستگاه‌های استان شتاب بیشتری گیرد و شاهد اقدامات مؤثرتری باشیم، گفت: انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی شرایط مناسبی را برای ارتقا و احراز پست‌های مدیریتی در آینده فراهم کرده است.

وی ضمن تشکر از ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به جهت تعامل و همکاری سازنده از وی خواست از بانوان مستعد در پست‌های مدیریتی استفاده گردد.

 در ادامه این نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: میزان رضایتمندی بالا از عملکرد مدیران زن در سطح سازمان بر عزم ما جهت انتصاب زنان در سطوح مدیریت‌ها افزوده است.

محمدرضا اورانی بابیان اینکه در انتصاب مدیران سازمان نگاه جنسیتی نداریم، گفت: از افراد مختلف فارغ از نگاه جنسیتی و اینکه آیا توان اداره یک مجموعه و مدیریت را دارد یا نه استفاده می‌کنیم.

مشاور بانوان رئیس سازمان در پایان نشست به تهیه نرم‌افزاری در سازمان اشاره کرد و گفت: هدف از طراحی این نرم‌افزار جمع‌آوری بانک اطلاعات بانوان شاغل در سازمان است.

میریان گفت: با استفاده از این اطلاعات می‌توانیم بانوان توانمند و متخصص را شناسایی نماییم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4