روستاهای شهرستان رشتخوار با کاهش فشار آب روبروست
روستاهای شهرستان رشتخوار با کاهش فشار آب روبروست

جمعی از اهالی روستایی شهرستان رشتخوار از کمبود آب و کاهش شدید فشار آب در این روز های گرم سال در روستاهای خود رنج می‌برند.

به گزارش اختر شرق؛ جمعی از اهالی روستایی شهرستان رشتخوار با اشاره به بارندگی مناسب در سال جاری گفتند متاسفانه هر ساله فشار آب در ساله در خرداد ماه به بعد تا فصل سرما با کاهش شدید آب روبرو هستیم و منازل مسکونی از صبح تا پاسی از شب با کمی آب شرب روبروست و گاها با قطعی آب این روز ها هم مواجه هستیم.

این اعتراض کاهش آب شرب منازل در بسیاری از روستاهای بخش مرکزی این روز ها از زمزمه های مردمی و کانال های تلگرامی شهرستان رشتخوار به گوش می رسد که مسولان باید برای رفع این مشکل اساسی تلاش کنند.

رئیس آب و فاضلاب شهرستان رشتخوار در این باره گفت: با توجه به شروع فصل گرما و همچنین رعایت نکات بهداشتی مصرف آب شرب به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است که مردم فهیم شهرستان رشتخوار باید  جهت جلوگیری از افت فشار آب در روستا ها و شهر ها نسبت به مدیریت صحیح مصرف و رعایت الگوی مصرف آب شرب و همچنین از مصرف غیر ضرور اجتناب نمایید.

محمد جواد نجفی به خبرنگار اختر شرق گفت: پرسنل آب و فاضلاب شهرستان رشتخوار تلاش خود را برای کاهش قطعی آب و کاهش مضاعف کرده اند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 3