رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان سبزوار به مبلغ ۵ میلیارد ریال 
رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان سبزوار به مبلغ ۵ میلیارد ریال 

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع بالغ بر پنج میلیارد ریال در شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مجید علی نیا، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی در این باره گفت: در طی گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان سبزوار، مشاهده شد شخصی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع در روستای ایزی اقدام به دیوار چینی نموده که ارزش تقریبی آن مبلغ پنج میلیارد ریال بوده است؛ تصرف نموده‌اند که با آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای چهار رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 44