رصد و پایش نهادهای کشاورزی و نظارت بر تولید کنسانتره در شهرستان فیروزه
رصد و پایش نهادهای کشاورزی و نظارت بر تولید کنسانتره در شهرستان فیروزه

به منظور اجرای تفاهم نامه منعقده فی مابین جهاد کشاورزی و سپاه در خصوص رصد و پایش نهاده‌های دامی مدیر جهاد کشاورزی، به همراه نمایندگانی از سپاه و بسیج و مسئول امور دام شهرستان از سه کارخانه تولید خوراک دام سیمن دشت، سیمین دانه و آذردانه بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با کمیت و کیفیت نهاده‌هایی که برای تولید کنسانتره در اختیار کارخانه‌های فوق قرار داده می‌شود و فرمول تولیدی کارخانجات وقیمت فروش قرار گرفتند.

به گزارش اختر شرق؛ مدیر جهاد کشاورزی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از برنامه‌های جهاد کشاورزی دراختیار قرار دادن کنسانتره باقیمت وکیفیت مناسب برای دامداران فیروزه در شرایط کنونی است.

مهندس کلیدری با بیان این مطلب که از کارخانجات مختلف نمونه گیری وبه آزمایشگاه‌های استان ارسال وکارخانه‌ای که درشرایط قیمت مساوی از کیفیت بالاتری برخوردار باشد درماه‌های آتی ازسهمیه بیشتری برخوردار می‌گردد، عنوان کرد: تولید باکیفیت و رقابت سالم دربین کارخانجات از اهداف جهاد کشاورزی فیروزه می‌باشد.

لازم به ذکر است؛ در ماه جاری دامداران فیروزه از ۱۷۰۰ تن کنسانتره با نرخ حدود ۱۴۰۰ تومان زیر قیمت بازار برخوردار می‌گردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 11