رشد ۱۲ درصد صدور اسناد مالکیت کاداستری اداره ثبت اسناد و املاک جغتای
رشد ۱۲ درصد صدور اسناد مالکیت کاداستری اداره ثبت اسناد و املاک جغتای

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک جغتای گفت: در سال ۱۳۹۸ تعداد ۶۴۶ جلد سند حد نگاری و در سال ۱۳۹۹ تعداد ۷۲۳ سند حدنگاری در شهرستان جغتای صادر گردیده که نسبت به مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش اختر شرق؛ حمیدرضا آریان‌پور رئیس ثبت اسناد و املاک جغتای در این باره عنوان کرد: تشکیل تعداد ۱۸۴ فقره پرونده اجرایی و مختومه نمودن ۱۰۴ فقره، از این تعداد و تعداد ۴۸۶ فقره از پرونده‌های سال‌های قبل از دیگر اقدامات اداره متبوعش در سال گذشته بوده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک جغتای بیان کرد: پارسال در مجموع تعداد ۱۵۸۲ خدمت شامل صدور سند، تقاضای ثبت و سایر عملیات ثبتی، پاسخ به استعلامات، بازداشت و رفع بازداشت به دستور مقام قضایی و صدور سند در دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در شهرستان جغتای به مردم ارائه شده که قریب ۸۰ درصد آن بصورت الکترونیکی و یا نیمه الکترونیکی انجام گردیده است.

آریان‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری نسبت به تثبیت اراضی کشاورزی و ملی و مختومه نمودن پرونده‌های اجرایی سال‌های قبل و وصول طلب افراد حقیقی و تحقق اهداف چشم‌انداز سازمان متبوعه برای امسال هدف‌گذاری و برای آن برنامه ریزی شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 44